Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Re: Ragnar's MCCS
Dank je Daiel, Ach durven, durven ik vind dat een auto is gemakt om te rijden. En tuurlijk kan het misgaan en dat je een wiel kapot rijdt enz. maar het is zo heerlijk om met je eigen auto op vakantie te gaan. en voor de drempels en gaten. je doppen open houden
in lyon is het een enorme gatenkaas kan ik je vertellen..

- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
- Sven
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou voor mij ook absoluut nooit mogelijk zijn. Schroef hem dan wat omhoog zodat je zeker weet dat je je bumper niet aan gort rijdt. En lekker gaan met die banaan! Zonde om er niet mee te rijden. Het is een auto he.speedy schreef:wat een dikke ride blijft het toch !
ik vind het trouwens knap dat je met je setup op vakantie durft/gaat![]()
ik zou een auto huren en geen gestress of alles wel heel blijft of geen gekke drempels/obstakels tegen ga komen

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
IKtelefoonfoto
Fred, dan vind je de volgende downgrade zeker ook beter..Fred schreef:Blijft een heerlijk ding! Ik vind em eerlijk gezegd mooier nu dan een paar maand geleden. Het werd imo wat too much.

IKtelefoonfoto

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet slecht, heel anders dan die vette bling wielen, maar je rijdt echt niet voor l*l.... 
De Works-VSXx wielen zijn dus verkocht?

De Works-VSXx wielen zijn dus verkocht?
- speedy
- NMC Legend
- frankie
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Scherp frank! 
neen rijdt niet voor L.. en wat speedy zegt beter voor de verkoop. ben nu de auto in stukjes aan het dappen. (heb geen tijd om hem in een keer te doen.) maar wouw wat is dat super. love the DAP!!
Voor

Na

neen rijdt niet voor L.. en wat speedy zegt beter voor de verkoop. ben nu de auto in stukjes aan het dappen. (heb geen tijd om hem in een keer te doen.) maar wouw wat is dat super. love the DAP!!
Voor

Na

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik plakte eerst ook alles af maar is veel te veel werk....
probeer het is zonder afplakken en dan dicht bij de trims met een hand pad polijsten want dat scheelt enorm veel tijd en resultaat hetzelfde
probeer het is zonder afplakken en dan dicht bij de trims met een hand pad polijsten want dat scheelt enorm veel tijd en resultaat hetzelfde

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thanks voor de tip daiel! gaan we de volgende keer proberen.. het lijkt nu een schade auto hahaha.
schitterende motorkap en zijkanten doffer.. voor veel mensen nog steeds glimmend. Maar ja het kan dus veel beter.
schitterende motorkap en zijkanten doffer.. voor veel mensen nog steeds glimmend. Maar ja het kan dus veel beter.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ff stof afblazen..
eigenlijk misstaat dit ook niet..

eigenlijk misstaat dit ook niet..

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors