Inschrijving MINI's voor KIKA gesloten (act. 187 deelnemers)
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
vanmiddag blink 182 met all the small things aan gevraagt bij q-music..niks gehoord..
wordt ik net rond half 6 opgebeld,met wat het verhaal is achter de kika rit..hahaha had dat in mn sms gezet..
20 minuten aan de lijn gezeten,nu het volgende
dinsdag tussen 12 en 1300uur kom ik op de radio met een stukje over ONZE kika rit
JA eindelijk media aandacht
hopen dat er nog veel mini rijders op af komen haha

vanmiddag blink 182 met all the small things aan gevraagt bij q-music..niks gehoord..
wordt ik net rond half 6 opgebeld,met wat het verhaal is achter de kika rit..hahaha had dat in mn sms gezet..
20 minuten aan de lijn gezeten,nu het volgende
dinsdag tussen 12 en 1300uur kom ik op de radio met een stukje over ONZE kika rit

JA eindelijk media aandacht
hopen dat er nog veel mini rijders op af komen haha

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wil er een oproep van maken voor mensen die komen kijken zeg maar ..maar dan wel doneren..maar eigenlijk nog meer dat er mensen zijn die zich inschrijven met de mini..en een donatie los peuteren van q
ik zal probeen de naam www.newminiclub.nl meer dan 1x te laten vallen..
en mss dat q er nog een paar keer aandacht aan wil besteden...een brutaal mens heeft de halve wereld TOCH
ja dat is wel de bedoeling..
wil er een oproep van maken voor mensen die komen kijken zeg maar ..maar dan wel doneren..maar eigenlijk nog meer dat er mensen zijn die zich inschrijven met de mini..en een donatie los peuteren van q
ik zal probeen de naam www.newminiclub.nl meer dan 1x te laten vallen..
en mss dat q er nog een paar keer aandacht aan wil besteden...een brutaal mens heeft de halve wereld TOCH
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Radio, check
Internet livestream, check
alleen nog ergens een beetje tv aandacht en we zijn binnen.
iDD
Internet livestream, check
alleen nog ergens een beetje tv aandacht en we zijn binnen.
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb heel Hilversum gisteren een paar keer doorgereden.
(kolere-tstad met al die eenrichtingswegen!) Als niemand van de omroepen dat heeft gezien weet ik het ook niet meer...
Tof Pje en Daan!
Wij hebben wat voor hun gedaan (maken tenslotte met een van de topfoto's reclame voor ze) en zij doen wat voor ons: 

Tof Pje en Daan!

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors