Staat er echt gemeen bij daaro!

Het stappenplan (komt uit het handboek van Swissvax)louisvdd76 schreef:Netjes!!! Laat even je behandelplan / stappenplan mbt kap weten. Ik heb dat spul ook nog staanparklaneworks schreef: Nog te doen:
- de kunststofranden
- de kap behandelen met Lotos Protectant van Swissvax
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die Neutralizer of juist die Lotos 24 uur moet indrogen... Dus dan moet je hem niet met vochtig weer buiten laten staan... Heb je daar meer info over?parklaneworks schreef: Het stappenplan (komt uit het handboek van Swissvax)
- Kap eerst met een stofzuiger van stof ontdoen, staat niet in het handboek maar werd door verkoper wel geadviseerd
- Kap reiningen met Fabric
- De Neutralizer aanbrengen en terwijl het dak nat is het stof met de vleug mee borstelen
- Dak afspoelen met water en kap laten drogen
- Auto muv kap afdekken met plastic
- Lotos Protectant aanbrengen
In het handboek staat alleen dat je de kap moet laten drogen, niet dat dit 24 uur moet duren. De verkoper heeft daar ook niets over gezegd.louisvdd76 schreef:Ik meen ergens gelezen te hebben dat die Neutralizer of juist die Lotos 24 uur moet indrogen... Dus dan moet je hem niet met vochtig weer buiten laten staan... Heb je daar meer info over?parklaneworks schreef: Het stappenplan (komt uit het handboek van Swissvax)
- Kap eerst met een stofzuiger van stof ontdoen, staat niet in het handboek maar werd door verkoper wel geadviseerd
- Kap reiningen met Fabric
- De Neutralizer aanbrengen en terwijl het dak nat is het stof met de vleug mee borstelen
- Dak afspoelen met water en kap laten drogen
- Auto muv kap afdekken met plastic
- Lotos Protectant aanbrengen
parklaneworks schreef:Kennelijk doe ik iets fout, ik krijg geen foto geupload uit mijn gallery.... Het is in ieder geval een X1
Onze sponsors