Lekker Zeuren!
- Richard030
- Bijna verslaafd

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Lekker Zeuren!
Thuis snurken bedoel je nachtdiensten hier
Welrusten 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Was maar waar, maar nee ben geen ambtenaar heheboris_brznjef schreef:Thuiswerk daggie? Klinkt als ambtenaar

- Richard030
- Bijna verslaafd

- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Net een belletje gekregen dat me auto klaar was
Zat alleen een relatief maartje aan.. Want ze hebben 'em verder ff na gekeken en wordt ook tijd om de schijven voor + blokken te vervangen en nieuwe bandjes voor.
Zat alleen een relatief maartje aan.. Want ze hebben 'em verder ff na gekeken en wordt ook tijd om de schijven voor + blokken te vervangen en nieuwe bandjes voor.

- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Ander spul is al verkocht volgens mij..
Ik zie alleen die R56 JCW spullen van Franklyn (die overigens al gereserveerd zijn).boris_brznjef schreef:Yay inlooptijd is aangebroken
Meteen maar upgraden!! Staan mooie discs en works blokken op het forum te koop
Ander spul is al verkocht volgens mij..

- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Schijven zijn al 2 wachtende voor mij.. Ik gaat ook maar eens op ebay.co.uk kijken
Ik kreeg btw deze melding net:
Een entry op de zwarte lijst kan verschillende oorzaken hebben:
1. Je bent een bekende spammer.
2. Onlangs heeft een bekende spammer dit dynamische IP adres gebruikt welke je van je ISP (Internet Service Provider) hebt gehad, ye e-mail adres of gebruikersnaam die je hebt gekozen.
3. Je ISP staat bekend om het hebben van spamming klanten en doet er niet genoeg aan om ze tegen te houden.
Ik kreeg btw deze melding net:
Een entry op de zwarte lijst kan verschillende oorzaken hebben:
1. Je bent een bekende spammer.
2. Onlangs heeft een bekende spammer dit dynamische IP adres gebruikt welke je van je ISP (Internet Service Provider) hebt gehad, ye e-mail adres of gebruikersnaam die je hebt gekozen.
3. Je ISP staat bekend om het hebben van spamming klanten en doet er niet genoeg aan om ze tegen te houden.

- Richard030
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik had eerst egay ipv ebay, misschien het verboden woord ofzo..
Mja.. Ook maar ff bij Beek op de site aan het kijken..
Mja.. Ook maar ff bij Beek op de site aan het kijken..

Onze sponsors