Hallo Minifanaten,
Hier een "oude"mini fanaat die na 4 Classic Mini's nu toch eindelijk op zoek is naar een new Mini
Ben begonnen met een '79 oranje 1000, daarna ingeruild voor een 1000HLE uit 1983 lichtblauw met. deze ingeruild voor een 1000 Mayfair, zwart uit 1987 en daarna een zwarte Checkmate nieuw gekocht in 1991....deze auto helemaal gepimpt tot een beauty maar helaas in 2004 weg gedaan...nooit moeten doen maar goed soms doe je rare dingen..
Mijn naam is Rene van den Brink en woon samen met mijn vriend in Geesteren Gld. Na heel wat jaren leuke auto's te hebben gehad...CRX-MX5-Barchetta-A3 turbo....een poosje de bedrijfsauto gekozen voor het praktische gedeelte, nu hebben wij een Citroén Berlingo en een mooie Nissan Primastar, deze auto willen wij nu inruilen voor een mooie Cooper S. Kunnen jullie ons tips geven waar wij op moeten letten bij deze Cooper S, zodat wij geen kat in de zak gaan aanschaffen. Mijn Mini klopt weer als tevoren en ik heb een aantal mooie zien staan...maar weet niet goed waar op te letten, heel graag zouden wij van jullie tips ontvangen...dus kom maar op positief en negatief alles is welkom
Zal jullie over het verloop van de zoektocht op de hoogte houden!!!
Groet Rene
Voorstellen en vraag
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Dag Rene, welkom en succes met je zoektocht!
wat ik je zou willen aanraden eens goed rond te kijken op deze site in de diverse topics.
Vrijwel alles staat wel beschreven, zeker over de R53 (Cooper s 2001-2006).
tik maar eens in 'aanschaf MINI'
wat ik je zou willen aanraden eens goed rond te kijken op deze site in de diverse topics.
Vrijwel alles staat wel beschreven, zeker over de R53 (Cooper s 2001-2006).
tik maar eens in 'aanschaf MINI'

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- CooperSfan
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Voorstellen en vraag
Hallo allemaal,
Hij is er eindelijk gekomen...mijn droom Mini Coopers S JCW..2004 helemaal in het zwart
Na heel wat Mini's te hebben bekeken en bereden is deze het geworden.
Een super mooie Compleet zwarte Met Panoramadak, Navigatie ingebouwd, multi stuurwiel, Harman Kardon sound systeem, lederen interieur, JCW, kortom mooie strakke Mini. Na de eerste Kilometers zijn wij super enthousiast geworden wow wat een power en wat een wegligging, het Mini gevoel is back!
Tot zover geen spijt van onze aanschaf! Veel..heel veel leuke spontane reacties en vrijwel iedereen geeft een compliment! Altijd weer leuk!
Foto's zullen volgen~! zodra ons toestel weer terug is van reparatie....zul je altijd zien..heb je iets waar je blij mee bent...doet ie het niet!
Ik moet ook zeggen dat ik niet weet hoe ik hier foto's kan uploaden.......
Komt wel!
Groeten uit Geesteren
Rene
Hij is er eindelijk gekomen...mijn droom Mini Coopers S JCW..2004 helemaal in het zwart
Na heel wat Mini's te hebben bekeken en bereden is deze het geworden.
Een super mooie Compleet zwarte Met Panoramadak, Navigatie ingebouwd, multi stuurwiel, Harman Kardon sound systeem, lederen interieur, JCW, kortom mooie strakke Mini. Na de eerste Kilometers zijn wij super enthousiast geworden wow wat een power en wat een wegligging, het Mini gevoel is back!
Tot zover geen spijt van onze aanschaf! Veel..heel veel leuke spontane reacties en vrijwel iedereen geeft een compliment! Altijd weer leuk!
Foto's zullen volgen~! zodra ons toestel weer terug is van reparatie....zul je altijd zien..heb je iets waar je blij mee bent...doet ie het niet!
Ik moet ook zeggen dat ik niet weet hoe ik hier foto's kan uploaden.......
Komt wel!
Groeten uit Geesteren
Rene
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Wat een enthousiasme! Gaaf!!
Heel veel plezier inen met je new-mini!
Heel veel plezier inen met je new-mini!
Lucky 7 

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
yeah geesteren! lekker dichtbij!:D
kun je gelijk de 28e meedoen met de minirit van het oosten!:D
kun je gelijk de 28e meedoen met de minirit van het oosten!:D
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en een leuk verhaal... Weer iemand helemaal mini gek.
1 september start er een mooie rit op de grens van Limburg en Gelderland....
1 september start er een mooie rit op de grens van Limburg en Gelderland....
- CooperSfan
- Nieuw Lid
Bericht
Nu die rit in het mooie Oosten zullen wij eens gaan kijken dat wij dat in kunnen plannen!! als het goed is heb ik dan vakantie!! en die van 1 september lijkt ook heel aantrekkelijk!
Dank voor de leuke reacties
Gr Rene
Dank voor de leuke reacties
Gr Rene
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dit is de link van de topic van de minirit in het oosten
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=30865" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 04&t=30865" onclick="window.open(this.href);return false;
- sanmarco
- Nieuwsgierig
Bericht
dag Rene
hoop dat je een super leuke mini vind
voor jou en je vriend.
welkom op dit forum en veel rij plezier
grtjes van Sander en Marco
hoop dat je een super leuke mini vind
voor jou en je vriend.
welkom op dit forum en veel rij plezier
grtjes van Sander en Marco
- CooperSfan
- Nieuw Lid
Bericht
Is gevonden hoor Sander en Marco! een zwarte Cooper S JCW uit 2004 hij bevalt uitstekend en wij zijn helemaal blij, de foto's kunnen jullie vinden in de gallery
Onze sponsors