Is het geen plaatje!/ Vouwen en scheuren in het plaatje :(

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

Is het geen plaatje!/ Vouwen en scheuren in het plaatje :(

15 jul 2013, 11:13

Na lang wikken en wegen. Mensen bestookt met PM's, belletjes en dergelijke op het forum. Mag ik eindelijk iets in dit topic plaatsen. Ik had nogal last van koudwatervrees. Gezien de problemen en kosten die je aan een Mini kan hebben. (hoop dat ik daar voor alsnog even van blijf bespaard).

Heb ik eindelijk de knoop door gehakt :D en heb ik zaterdag 13-07-2013 mijn eerste Mini op gehaald. Helemaal uit Maastricht bij een particuliere verkoper, die hem aan bood.

Het is een Mini Cooper S Park Lane uit 2006 geworden. Met 99XXX op de teller. Met een groot aantal opties zoals:
Panoramadak
Cruisecontrol
Parkeersensoren
Climate control
Xenon
Multifunctioneel stuur
Leren bekleding
Stoelverwarming
Harman Kardon set
Enzovoorts.

Volgens mij kun je beter afvragen welke opties er niet in zitten :mrgreen:
Navigatie bijvoorbeeld.

Omdat ik me al enige tijd op het forum rond neus, wil ik er natuurlijk ook nog wat aanpassingen doen.
- de antenne
- streep denk ik weer terug op de motorkap (twijfelgeval)
- verlagen (al is manlief daar niet heel blij mee) en moet me daar nog even inlezen in de opties
- Winterbanden is een must evenals nieuwe velgen (hier moet ik me in verdiepen, heb me daarover nog niet ingelezen, ideeën en opties welkom)
- Velgen: kleur wit, zwart of aluminium (geen idee welke beste zullen staan)
- sleutelhanger voor aan mijn sleutel

Wellicht hebben jullie nog ideeën om haar nog meer af te maken. Hieronder een paar foto's nu ik door heb hoe dat werkt :wink:
Meer zijn er te bewonderen in mijn Gallery en zal binnenkort nog meer mooie foto's maken en plaatsen. Deze foto's heb ik gekregen bij de aankoop

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door pegasus op 07 nov 2013, 11:37, 4 keer totaal gewijzigd.
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Is het geen plaatje!

15 jul 2013, 11:20

Foto staan al in Gallery, nu nog even bekijken hoe ik deze hier krijg
MrSmith
Be Mini
Be Mini

15 jul 2013, 11:45

Een hele goede keus! Een parklane!

Echt een hele mooie kleur heeft de parklane, die je niet heel vaak zult tegen komen.

Om foto's hier in je post te zetten, ga naar je gallery, onder de foto zie je [img]adres[/img], dat kan je kopiëren en hier in zetten. That's it!

Als je het in je 1ste post wilt hebben, kan je deze gewoon wijzigen en toevoegen.

Succes!
Afbeelding
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

15 jul 2013, 11:50

MrSmith schreef:Een hele goede keus! Een parklane!

Echt een hele mooie kleur heeft de parklane, die je niet heel vaak zult tegen komen.

Om foto's hier in je post te zetten, ga naar je gallery, onder de foto zie je [img]adres[/img], dat kan je kopiëren en hier in zetten. That's it!

Als je het in je 1ste post wilt hebben, kan je deze gewoon wijzigen en toevoegen.

Succes!
Dank u dank u :D
Wachten wordt uiteindelijk beloond.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jul 2013, 12:06

Yeah! Woehoew! Goed bezig!

Geniaal; jij wilt verlagen en de man niet? Dat hoor je niet vaak :lol:
ALS je gaat verlagen, doe het dan met een schroefset. Is ietsjes duurder misschien, maar het comfort blijft of wordt zelfs beter!

Geniet er van!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

15 jul 2013, 12:23

BMX schreef:Yeah! Woehoew! Goed bezig!

Geniaal; jij wilt verlagen en de man niet? Dat hoor je niet vaak :lol:
ALS je gaat verlagen, doe het dan met een schroefset. Is ietsjes duurder misschien, maar het comfort blijft of wordt zelfs beter!

Geniet er van!
Dank je BMX :)

Ik vind het echt helemaal te gek, gewoon. Al twee dagen loop ik met een glimlach op mijn gezicht en iedereen moet hem gewoon even zien :D
Mijn wederhelft moest erg wennen aan het aantal PK's wat hij zo nu en dan onder zijn kont heeft (als hij de kans krijgt om er in te rijden) en het schakelen van de bak.

Goede tip, ga me daar even over inlezen of stuur je een PM, haha

Zal zeker genieten en tot meets
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jul 2013, 12:28

Zolang de glimlach maar blijft!
Afbeelding

De motor heeft idd een hoop potentie, dat gaat vanzelf wennen en dan komt er heel makkelijk nóg meer bij :mrgreen:
De bak schakelt gewoon heel strak, als je uit een franse auto komt moet je ff wennen dat je niet meer kan roeren ;)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

15 jul 2013, 12:35

BMX schreef:Zolang de glimlach maar blijft!
De motor heeft idd een hoop potentie, dat gaat vanzelf wennen en dan komt er heel makkelijk nóg meer bij :mrgreen:
De bak schakelt gewoon heel strak, als je uit een franse auto komt moet je ff wennen dat je niet meer kan roeren ;)
Bij mij in ieder geval wel. :D Keep on smiling :D
Haha, hij reed een Citroentje Xsara dus goed gegokt. En daarna een SDI'tje die niet van de plek af kwam.
Alles went behalve een vent haha :lol:
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2013, 12:50

Super uitvoering zo'n Parklane, gefeliciteerd!! :dansen

Ben er zelf ook eens naar wezen kijken in Duitsland, alleen toch gegaan voor een wat nieuwer type.
Persoonlijk en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een schroefset echt het comfort verhoogd (tov alleen veren) en mits je de schroefset niet helemaal op het uiterste zet natuurlijk, maar bij 3-4 cm rijdt het echt veel beter en al helemaal met bv een 17 inch setje velgen met banden eronder.

Er staan op Ebay (.de) een zgan nieuwe set R112's voor leuk geld, die zou ik eronder leggen met een mooi 205-45/17 band erop, ben je helemaal klaar samen met een goede schroefset.
Of een type R90 velg, ook chique!

Maar zo te lezen komt dat helemaal goed, succes met deze leuke bezigheden!
:bier
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2013, 14:46

Geniet van je mooie auto strepen zou ik niet doen vind het wel mooi zo, er is 1 september een mooie rit in Limburg kan je mooi even kijken bij andere Mini's wat je mooi vind. Heb ik ook gedaan in het begin irl zien sommige dingen er toch net iets anders uit (mooier) dan op foto's. Maar geniet vooral van je mooie auto
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

15 jul 2013, 16:16

nice ride.... :D
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

15 jul 2013, 17:56

ajede schreef:Super uitvoering zo'n Parklane, gefeliciteerd!! :dansen

Ben er zelf ook eens naar wezen kijken in Duitsland, alleen toch gegaan voor een wat nieuwer type.
Persoonlijk en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een schroefset echt het comfort verhoogd (tov alleen veren) en mits je de schroefset niet helemaal op het uiterste zet natuurlijk, maar bij 3-4 cm rijdt het echt veel beter en al helemaal met bv een 17 inch setje velgen met banden eronder.

Er staan op Ebay (.de) een zgan nieuwe set R112's voor leuk geld, die zou ik eronder leggen met een mooi 205-45/17 band erop, ben je helemaal klaar samen met een goede schroefset.
Of een type R90 velg, ook chique!

Maar zo te lezen komt dat helemaal goed, succes met deze leuke bezigheden!
:bier
Dank je Ajede, :D
Gevoel dat ze echt van mij is moet nog komen maar ben er heel erg blij mee tot nu toe. :D
Complimentjes over de auto doen mij stralen van oor tot oor.
Ik had een budget wat ik nu maximaal aan een auto uit wilde geven. Ik denk dat ik misschien als ik meer geld zou hebben, misschien ook wel een andere had gekocht. Denk zelfs dan een Cabrio zou zijn geworden. Maar voor nu kan ik mijn geluk niet op.

Goede tips, daar kan ik wat mee. Ik zal dit binnenkort eens op mijn gemakje door nemen. Ben blij dat er mensen zijn die mee denken :)
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

15 jul 2013, 18:00

Casper schreef:Geniet van je mooie auto strepen zou ik niet doen vind het wel mooi zo, er is 1 september een mooie rit in Limburg kan je mooi even kijken bij andere Mini's wat je mooi vind. Heb ik ook gedaan in het begin irl zien sommige dingen er toch net iets anders uit (mooier) dan op foto's. Maar geniet vooral van je mooie auto
Dank je Casper, :). Strepen is inderdaad een twijfel gevalletje. Ik had het al op het forum gezien en er graag bij willen zijn. Helaas ben ik hoogstwaarschijnlijk actief voor een ander doel namelijk: http://120voorcf.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Is ook wel slim om daar eens naar te gaan kijken. Super tip. Ik hoop dat ik bij de volgende meet mee kan
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

15 jul 2013, 18:42

Welkom en leuk hoe trots je bent! Misschien tot op een van de meetings of leuke ritten die dit naar nog staan.

Terug naar “Show your ride”