geschrobt pics op p68
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Mijn Mini Coupe S
Beste mensen bedankt voor de leuke reacties 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Guppie
- Mod virus alert!
Bericht
Verlaging heeft um goed gedaan Casper...was al dikke wagen maar nu toch nog ff dikker!
*Never Back Down*
- Ian
- Be Mini
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Dik hoor , Casper. Verlaging had je Coupé gewoon nodig.
Ik ben niet zo van zwarte velgen, maar op de een of andere manier past het in het geheel.

Ik ben niet zo van zwarte velgen, maar op de een of andere manier past het in het geheel.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Vandaag voor het eerst met klei gewerkt, omdat de lak niet helemaal glad aanvoelde. Na wat tips van Daiel gehad. En maar begonnen vandaag.En na al dat gesleutel kon de coupe wel een poetsbeurtje gebruiken. Mini Amsterdam wou hem door de wasstraat halen als service maar ik zei ik doe het liever op de hand.
Moet zeggen krijg er steeds meer lol in dat poetsen ook omdat het resultaat in min ogen steeds beter wordt. Zouden best mensen zin die het veeeel beter kunnen maar ik ben met het resultaat voor nu tevreden. Ik heb hem eerst goed afgespoeld, daarna gewassen met autoshampoo, daarna begon het kleien en dat is toch een heel werkje klei, en lak goed nat gehouden met detailer (bedankt voor de tip Daiel) Daarna heel licht gepolijst Daarna met sealer gewassen daarna in de wax gezet en uitgepoetst met de DAP daarna de velgen gedaan en daarna de trimranden. En als laatste de stoelen even verwend met het pakket van BMW voor leder. Vanochtend om 9 uur begonnen was even voor 18:00 klaar. Hoop dat hij even schoon blijft
En omdat foto's meer zeggen dan woorden een kleine fotodump
gewoon omdat het kan

En omdat foto's meer zeggen dan woorden een kleine fotodump

Laatst gewijzigd door Casper op 20 jul 2013, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kannie zondag weer lekker vies worden haha nee grap!
ziet er netjes uit Casper!
ziet er netjes uit Casper!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Die staat er strak bij Casper! Kom je de mijne ook een keertje poetsen zo??
Knap ding man! Hou em heel!

Knap ding man! Hou em heel!

Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
dat ziet er goed uit Casper..... maar een hele dag