this mi, al zoek naar een mini!

Stel je hier even voor.
Wizer
Nieuw Lid
Nieuw Lid

this mi, al zoek naar een mini!

04 jul 2013, 13:49

Hallo allemaal, ik ben al een paar maandjes 'actief' maar zal me nu toch maar is voorstellen.

Ik ben al een klein half jaar op zoek naar mijn eerste Mini en tevens eerste (eigen) auto!
Ik heb een bepaald budget en het is moeilijk om hieronder te moeten blijven met alle eigenschappen die ik voor ogen heb.

Allereerst heb ik heel graag een zwarte mini (R50/52/53) met panoramadak. Daarnaast zou een geintegreerde nav systeem + leer + (facelift) xenon ook mooi zijn. Alhoewel ik na al het zoeken al wat minder kieskeurig ben geworden, wil ik toch verliefd zijn op mijn eerste auto en blijf ik geduldig wachten op nieuwe advertenties en verder op zoek.

Nu heb ik de mooiste auto's voorbij zien komen op dit forum en hoop er deel van uit te kunnen gaan maken!
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: this mi, al zoek naar een mini!

05 jul 2013, 19:20

Welkom in de club en... :D

..............................succes met het zoeken naar de juiste Mini binnen je budget.. :P :) :D
moinu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jul 2013, 19:43

WELKOM :)(

Heel veel succes met je speurtocht naar jouw MINI :D
pegasus
4 op een rij!
4 op een rij!

19 jul 2013, 11:44

Wizer schreef:Hallo allemaal, ik ben al een paar maandjes 'actief' maar zal me nu toch maar is voorstellen.

Ik ben al een klein half jaar op zoek naar mijn eerste Mini en tevens eerste (eigen) auto!
Ik heb een bepaald budget en het is moeilijk om hieronder te moeten blijven met alle eigenschappen die ik voor ogen heb.

Allereerst heb ik heel graag een zwarte mini (R50/52/53) met panoramadak. Daarnaast zou een geintegreerde nav systeem + leer + (facelift) xenon ook mooi zijn. Alhoewel ik na al het zoeken al wat minder kieskeurig ben geworden, wil ik toch verliefd zijn op mijn eerste auto en blijf ik geduldig wachten op nieuwe advertenties en verder op zoek.

Nu heb ik de mooiste auto's voorbij zien komen op dit forum en hoop er deel van uit te kunnen gaan maken!

Welkom op het forum. Succes met je zoektocht naar een MINI. Ik heb er zelf ook meer dan 6 maanden over gedaan om er daadwerkelijk 1 te kopen. Wellicht is het handig voor je om een wensenlijstje te maken van harde eisen (dingen die je per se wilt) en dingen die wat minder belangrijk zijn. Dan weet je wat ze ongeveer kosten.

Je kunt beter goed rond kijken dan gelijk de eerste kopen die je ziet. Bedoel er zit namelijk wel verschil of je een R50, R52 of R53 koopt. Er is in ieder geval genoeg lees voer op het forum die je bij je wensenlijstje kunnen helpen.
Wizer
Nieuw Lid
Nieuw Lid

20 jul 2013, 20:36

Ik zie dat ik zelfs mijn titel een beetje vaag heb geformuleerd.

En oeps, dat van die R52 wist ik! Toch bedankt. In het Nederlands ben ik op zoek naar een 'One of Cooper (S) uit 2001-2007'

Het verschil tussen een R50 en R53 is uiteraard groot, en ook de bouwjaren lopen zeer uiteen, maar ik zoek gewoon heel breed en hoop dat ik wat tegenkom wat me aanspreekt.
Dit is ook al wel een paar keer gebeurd, maar dan bleek de auto toch tegen te vallen of de prijs toch iets te hoog.

Geduld is een schone (maar lastige) zaak!

Bedankt voor jullie reacties
Wizer
Nieuw Lid
Nieuw Lid

20 jul 2013, 20:38

Comparco schreef:Welkom,

Ja je eerste auto vergeet je nooit
Succes met de zoektocht

Een R52 is een cabrio dus die in combinatie met een panoramadak is heel zeldzaam / lees onvindbaar

De fabrieksnavi is niet iedereen enthousiast over, maargoed hier op het forum is genoeg te vinden en te lezen
en wat betreft die navi, ik haat meekijkers in de auto. Heb al langer in een twingo gereden en dan kreeg je reacties van : Hoe hard mag je hier eigenlijk? en Waarom rijd je zo hard!?

Geen must overigens, want vind die grote teller toch wel echt classy, maar t is een pre.

Terug naar “Who are U?”