Dit jaar doet de Gumball 3000 rally Amsterdam aan met z'n 120 deelnemende auto's.
Zondagmiddag 29 april om 4 uur (5 uur nederlandse tijd) starten alle teams in London en rijden vanuit Pall Mall in het centrum van London via de Kanaaltunnel door Frankrijk en België naar Nederland om op het Waterlooplein in Amsterdam een kort checkpoint te hebben. Verwachtte aankomsttijd in Amsterdam tussen 22 en 24 uur zondagavond.
Volledige route
Aangezien ik dit jaar weer betrokken ben bij de rally voor GTspirit kan ik al wat nieuwtjes verklappen:
Aan de start zullen o.a. de volgende wagens verschijnen:
Mansory Bentley Continental GT (Richie Warren & Dan Joyce)
Mclaren SLR 722
Mansory Rolls Royce Phantom (Mansory)
BMW M5 (Team Polizei)
Herbie / Golf R32 (Enige Nederlandse team in de rally)
Er zijn in het verleden 7 Veyrons aangekondigd maar de kans dat er 7 aan de start verschijnen is erg klein.
Meer Gumball 3000 (ook voorgaande edities)
Vragen zijn welkom, ik zal proberen alles te beantwoorden.
Gumball 3000 naar Amsterdam
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gumball 3000 naar Amsterdam
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja leuk! Een paar maanden terug al gevonden. Ik ga zeker ff loeren met een paar vrienden. Beetje in de weg rijden! haha
iDD
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iets waar ik graag eens aan zou willen deelnemen!
Eens kijken of ik tijd kan maken om naar A'dam te komen dan. Zullen ze overigens wel met de benen uithangen dan! 

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ze zullen tussen 21:00 en 23:00 Nederland binnen rijden vanuit België en de Gumballers kennende is het slechts een korte stop in Amsterdam voor de nieuwe routecard en dan meteen door naar de luchthaven bij Frankfurt. Dus als ze tussen 22:00 en 24:00 in Amsterdam zijn kan je er vanuit gaan dat de eerste voor 23:00 uur alweer richting duitsland vertrokken is.kaya schreef:Ja ik was al op de hoogte. Ga zeker even mee rijden, maar weet je toevallig ook hoe laat ze vertrekken uit Amsterdam en wat zou het handigst zijn. Bij een tankstation wachten en dan er tussen rijden of vanaf Amsterdam (Dat zal wel te druk zijn)
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Waar in amsterdam.. en komen dus waarschijnlijk via de A2 langs vianen... FF meeknallen met de S
coen
Des schreef:Ze zullen tussen 21:00 en 23:00 Nederland binnen rijden vanuit België en de Gumballers kennende is het slechts een korte stop in Amsterdam voor de nieuwe routecard en dan meteen door naar de luchthaven bij Frankfurt. Dus als ze tussen 22:00 en 24:00 in Amsterdam zijn kan je er vanuit gaan dat de eerste voor 23:00 uur alweer richting duitsland vertrokken is.kaya schreef:Ja ik was al op de hoogte. Ga zeker even mee rijden, maar weet je toevallig ook hoe laat ze vertrekken uit Amsterdam en wat zou het handigst zijn. Bij een tankstation wachten en dan er tussen rijden of vanaf Amsterdam (Dat zal wel te druk zijn)
Waar in amsterdam.. en komen dus waarschijnlijk via de A2 langs vianen... FF meeknallen met de S

coen
Onze sponsors