einde mini one hellaas snik snik

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Nikkwaus slammed R50 vast gerijden

22 jul 2013, 22:53

ik denk dat ik een van de hardste geluid heeft kwa uitlaat.
vandaag is er een open ronde einddemper ondergekomen die totaal leeg is.
heb straks een stukje gerijde zonder db killer maar heb er gewoon kopijn van haha.
gelukkig is met db killer nog normaal haha.
http://www.youtube.com/watch?v=USwG00zUXmA
http://www.youtube.com/watch?v=ULX1b4vZaiI
http://www.youtube.com/watch?v=QESry7WK ... e=youtu.be
Afbeelding
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Nikkwaus slammed R50 open uitlaat filmpjes.

24 jul 2013, 01:47

nou even mijn verhaal het begon van yess zwaar weer op jacht naar de bui al snel stond ik er midden in toen het ophield mensen gaan helpen brandweer gaan helpen overal takken van de weg af gehaald mensen geholpen en adviezen gegeven nou na 3/4 uur bezig zijn geweest wou ik naar huis en toen ik er bijna was stond de straat blank maar was de enigste oplossing om thuis te komen dus heel rustig door het water heen was opsig niet zo heel hoog en inkeer houd de mini op dus auto achteruit geduwd en op de stoep gezet en naar huis gegaan kom ik thuis de Buuren over al al de huize blank pfff dus ik ren naar binnen gelukkig niet blank alleen her en der wat aan hetpelen nu net de auto afgesleept en ik zie nu nog steeds hoe de olie onder de auto vandaan zeikte en hoe het water mijn uitlaat uit gutsen pff wat een flut* flut* ellende pfffff.

sorry heb geen zin om netjes te schrijven heb gewoon een flut* dag
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Nikkwaus slammed R50 afgesleept en toto ?

24 jul 2013, 07:22

speedy schreef:zou maar beetje voorzichtig zijn want denk dat je alles kapot kunt rijden .....
:|
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2013, 09:34

Water laat zich aanzienlijk minder goed comprimeren dan een een 1:12 lucht-/benzine-mengsel... einde oefening voor het blokje waarschijnlijk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock" onclick="window.open(this.href);return false;
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 jul 2013, 09:39

Sterkte met afhandeling! Je stukje was beetje moeilijk leesbaar maar je bent door een ondergelopen straat gereden?

Ik heb ooit voor een half ondergelopen tunnel gestaan (bij Amstelstation) en ben omgekeerd, dit tot ongenoegen van andere weggebruikers maar ik wilde de boel niet stuk hebben. En dan heb ik niet eens een verlaagde MINI :X
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2013, 10:34

boris_brznjef schreef:
MartijnGizmo schreef:Water laat zich aanzienlijk minder goed comprimeren dan een een 1:12 lucht-/benzine-mengsel... einde oefening voor het blokje waarschijnlijk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrees wat Martijn zegt het ook is.Misschien Carter vol net water gelopen en dan draaien=einde verhaal
Hydrolock is toch typisch iets wat wordt veroorzaakt door water in de inlaat? De Mini ligt wel laag, maar het luchtfilter is dan weer vrij hoog onder de motorkap. Dus dan zou het water tot boven de bumper moeten zijn gekomen....
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2013, 10:40

sorry voor de tekst.
ik heb eerst heel veel rond gerijde en alle wegen die naar mijn huis leidde die waren af gesloten behalve die ene straat en zo heel diep was het niet.
dus ik ben heel rustig in zijn 1 door het water gerijde en inkeer was het blob en viel die uit.
het water stond ongeveer tussen de mistlicht en de die chrome strepen op de bumper en de lucht in laat zit vele maale hoger.
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 jul 2013, 10:42

ik had de auto mooi laten staan in een andere straat....
waar komt die olie opeens vandaan dan ?
laatst carter misschien al stuk gereden?
Afbeelding
nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2013, 10:50

met de olie is heel erg raar het is gids zwarte olie en meer als paar liter wat weg is,
olie pijl staat dubbel zo hoog en zakt niet dus waar die olie van weg loopt is een raadsel auto staat bij garage en vanmiddag krijg ik meer te horen.
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2013, 11:50

Water aangezogen door het luchtfilter, dat laat zich niet samenpersen in de verbrandingskamer, dus op z'n minst zuigers/drijfstangen kapot = water+olie in het carter. Dat wat eronder lag is er ergens weer uit geperst, zal wel een gat in het onderblok zitten.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jul 2013, 14:17

En is er al nieuws, t is zo stil hier ineens ;)
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Show your ride”