Dat stopt vanzelf, wel even opletten dat een eventueel ijzer randje oid niet in je banden gaat schuren/snijden.Remonvdh schreef:Thnx voor alle positieve reacties :-)
Velgen zijn 8.5x18 ET38 met 215/35-18 banden. Het schuurt nog wel ietsje langs de wielkastranden achter, maar niet heel dramatisch 8-)nico320d schreef:Ziet er heel erg goed uit!!
Welke ET waarde hebben deze velgen? Heb ik een beetje vergelijking voor de 8 J velgen die ik wil plaatsen.
Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Remon's R53 - avec 18x8.5 ASA GT1
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Nog niet schoongemaakt (tijdsgebrek) maar zag gister wel dat ze al aardig vuil aan het worden zijn
Op mijn oude Clio had ik ook witte wielen en toen heb ik gezworen dat nooit meer te doen... Kijken hoelang ik het dus volhou.
Ik moet nog een keer kijken of ik naar een meeting kom als deze een beetje in de buurt is. Als er binnenkort een meeting bij Beek is om te chippen wil ik daar sowieso heen en ook naar zo'n meeting als er comfortzaken afgesteld kunnen worden, alleen staan beide niet op de planning de komende tijd...

Ik moet nog een keer kijken of ik naar een meeting kom als deze een beetje in de buurt is. Als er binnenkort een meeting bij Beek is om te chippen wil ik daar sowieso heen en ook naar zo'n meeting als er comfortzaken afgesteld kunnen worden, alleen staan beide niet op de planning de komende tijd...
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Er is een mooie rit op 1 september die start 10km ten zuiden van Nijmegen start. In November is een rit in Apeldoorn. Kijk onder events 2013.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik heb na de rota subzero in het wit besloten om nooit meer witte wielen te nemen
want het staat prachtig maar irriteer me mateloos aan al dat vuil wat zo goed zichtbaar is ....

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon goed insmeren met Dlux of Reload. Dan is alleen een straaltje water voldoende om het meeste vuil er af te krijgen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb gewoon Alu R112's en vind dat die ook erg snel vuil worden. Als deze set remblokken op is wil ik wel iets anders proberen om zo minder snel vuile velgen te krijgen. Dus als iemand tips heeft.... 

- speedy
- NMC Legend
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet zorgen dat je ze makkelijker schoon kan maken, vuil worden ze inderdaad toch wel.louisvdd76 schreef:Ik heb gewoon Alu R112's en vind dat die ook erg snel vuil worden. Als deze set remblokken op is wil ik wel iets anders proberen om zo minder snel vuile velgen te krijgen. Dus als iemand tips heeft....
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Kan je dat bij CarClean bestellen? Ik dacht om de velgen in de wax te zetten, zou dat niet lang genoeg houden?Wilcoos schreef:Gewoon goed insmeren met Dlux of Reload. Dan is alleen een straaltje water voldoende om het meeste vuil er af te krijgen.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja kan je bij Carclean bestellen. In de wax zetten kan ook, maar 3 lagen wheel sealant aanbrengen is best een klusje
Reload is bijvoorbeeld vloeibaar, erop sprayen en uitwrijven. Dlux is wat duurder, en bewerkelijker om aan te brengen maar ook vloeibaar. In mijn topic staat wat foto's e.d. over het aanbrengen van Dlux.

Reload is bijvoorbeeld vloeibaar, erop sprayen en uitwrijven. Dlux is wat duurder, en bewerkelijker om aan te brengen maar ook vloeibaar. In mijn topic staat wat foto's e.d. over het aanbrengen van Dlux.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb voordat de zomer wielen erop kwamen ze 3x ingesmeerd met de PBS wheel sealant. Maar toch zitten er nu al hardnekkige plekjes op de velgen. Na het seizoen weer goed aan de slag maar weer. Maar zijn er geen blokken die minder rematof / vuil geven?
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Vanochtend op de definitieve hoogte gezet en uit laten lijnen. Voor is hij nog een centimeter omlaag gegaan en achter een halve centimeter omhoog. Loopt momenteel nergens meer aan! Gisteren met de oude setup een paar foto's gemaakt met een fatsoenlijke camera, vanavond hopelijk tijd om die het web op te gooien 8-)
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Remonvdh
- Be Mini
Onze sponsors