Jij hebt saaie grijze wielen en ik iets minder saaie wielen?Batje schreef: Zoek de verschillen
R53; Goodbye my friend! P97
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Richards DS R53;
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Re: Richards DS R53; vakantiekleurtjes P63
Leuk! Weer es wat anders zo. Is plasti-dip hip?
Lucky 7 

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Check check dubbel check. Ownee vies grijs wiel
Re: Richards DS R53;
BMX schreef:Jij hebt saaie grijze wielen en ik iets minder saaie wielen?Batje schreef: Zoek de verschillen
Check check dubbel check. Ownee vies grijs wiel

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha het is zeker weer eens wat anders en opvallen doe je, maar ik weet niet of ik het zelf ook gedaan zou hebben
Heb je ook een foto van de zijkant? Ik vond die blauwe wielen die je al eens eerder had wel goed staan, dus misschien is het even wennen aan zo'n gewaagd kleurtje! 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hahaha nice gedaan! keer wat anders he!:D
respect:D
respect:D
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Plastidip is leuk om bepaalde onderdelen tijdelijk van een kleur te voorzien. Om bijvoorbeeld te kijken hoe het zou staan. Het kan ook langdurig worden gebruikt hoor, het is alleen minder mooi dan een echte lak.
Het voordeel is echter; je kan het er altijd makkelijk weer van af halen.
Het is gewoon een knik in de kabel hebben ergens in je hoofd en het gewoon doen.
Het is net als vorig jaar meer een grap, gewoon leuk omdat het kan.
Het blauwe was en is idd erg leuk. Het vloekt totaal niet. Het blauw en roze zijn iig niet echt vriendjes
Ik vind het roze ook niet echt mooi, maar ach...
Andere foto's komen later. Ik ga morgen op vakantie, met de MINI (hoop ik)
Mochten er meer mensen in de buurt van La Rochelle zijn; ff zwaaien!
ach.. hip, hip.. hip2Kaatjes schreef:Leuk! Weer es wat anders zo. Is plasti-dip hip?
Plastidip is leuk om bepaalde onderdelen tijdelijk van een kleur te voorzien. Om bijvoorbeeld te kijken hoe het zou staan. Het kan ook langdurig worden gebruikt hoor, het is alleen minder mooi dan een echte lak.
Het voordeel is echter; je kan het er altijd makkelijk weer van af halen.
Zou het ook niet gedaan hebben hoor xDkimi100 schreef:Haha het is zeker weer eens wat anders en opvallen doe je, maar ik weet niet of ik het zelf ook gedaan zou hebbenHeb je ook een foto van de zijkant? Ik vond die blauwe wielen die je al eens eerder had wel goed staan, dus misschien is het even wennen aan zo'n gewaagd kleurtje!
Het is gewoon een knik in de kabel hebben ergens in je hoofd en het gewoon doen.
Het is net als vorig jaar meer een grap, gewoon leuk omdat het kan.
Het blauwe was en is idd erg leuk. Het vloekt totaal niet. Het blauw en roze zijn iig niet echt vriendjes

Ik vind het roze ook niet echt mooi, maar ach...
Andere foto's komen later. Ik ga morgen op vakantie, met de MINI (hoop ik)
Mochten er meer mensen in de buurt van La Rochelle zijn; ff zwaaien!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is vrijdag en ik heb nu al last van werk ontwijkend gedrag. WAAR BLIJVEN DE NIEUWE FOTO'S

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet ik ook niet, ik ben aanwezig... De fabriek staat stil dus t is erg rustig op t lab momenteel....boris_brznjef schreef:werken? wa is da?Batje schreef:Het is vrijdag en ik heb nu al last van werk ontwijkend gedrag. WAAR BLIJVEN DE NIEUWE FOTO'S
![]()
![]()
![]()
goed bezig! ik had ze allemaal roze gemaakt

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dat op het einde van een kwartaal....boris_brznjef schreef: werken? wa is da?![]()

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dusja...
Ik ga eerst de auto inpakken en dan een keer foto's maken
Maar ik had nog een fles blauw staanboris_brznjef schreef: goed bezig! ik had ze allemaal roze gemaakt

Ik ga eerst de auto inpakken en dan een keer foto's maken

) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De foto's heb ik nooit meer gemaakt... Ik wilde wel maar had andere dingen aan mijn hoofd...
Zoals:
Tijdens een stukje touren werd mijn achterruit ineens heel erg smerig met een soort water oid. Vervolgens schoot de watertemperatuur omhoog. Meteen de verwarming aangezet, hard laten blazen en de MINI zo snel mogelijk langs de kant van de weg gezet.
Eenmaal stilgezet, meteen de motorkap open gegooid. Dit had allemaal maar weinig tot geen nut. Het duurde heel lang voordat de temperatuur daalde
Een vriendelijke fransman stopte achter me en bood direct koelvloeistof aan. Na het opendraaien van het resevoir, bleek deze totaal leeg te zijn. BAGGER!
Dus snel bijgevuld, het liep enorm goed weg (raarrrrrrrrr). Vervolgens liep het met t zelfde gemak er 2 seconde later er ook weer uit.
Oorzaak:
Een slangenklem was afgebroken en de slang was van zn nippel af gegleden.
Wonder boven wonder had ik torx bitjes, dop 10 en een schroevendraaier bij me! Een maatje van me had nog een baco.
Dus snel naar de NordAuto gereden en een nieuwe slangenklem+koelvloeistof gehaald.
Na een halfuurtje werk kon ik weer verder touren
Dat was ff schrikken! Nu kan ik vast verder vakantie vieren.
HELAASCH!
Twee dagen voor t einde van mijn vakantie hoorde ik ineens een rare tik onder de motorkap. Het klonk een beetje als elektriciteit, vonken die overspringen. Bij lage toeren was het geluid bijna weg. Kortom; met lage toeren verder gereden tot aan de camping.
Eenmaal op de camping de kap open gedaan en gekeken. Alles leek eigenlijk wel goed.
Totdat;
HUH?!!?!? Mis is nou een halve multi-riem!!?!?!
De riem was in de breedte gehalveerd, allemaal flarden er aan, scheurtjes in de lengte en de riem leek er scheef op te zitten.
Met alle 'paniek' de ANWB gebeld. Uiteindelijk overlegd dat ik de volgende dag zou gaan rijden en kijken hoe ver ik zou kunnen komen. Als die eraf klapt weet ik iig wat ik moet doen.
De uitvoering;
Nog geen 20minuten van de camping klapte de riem er af. Vervolgens alles aan de kant geknald en de ANWB opnieuw gebeld.
De riem lag er af (was weg en niet gevonden), koelvloeistof was weer leeg (hoe leeg weet ik niet). Ik hoop dat de koppakking nog heel is. Al zijn daar al plannen voor, hier later meer over.
De ANWB heeft er voor gekozen om de MINI op te halen en te vervoeren naar NL. Uiteraard gaat dat nog wel een weekje, of 2... of 3 duren... Maar hij komt er wel weer
Ik ben met vreinden terug naar huis gereden.
Ik ga nog ff kijken waar ik de MINI wil hebben. Misschien naar Sam, Misschien BOX-INC, misschien garage-nooitgedacht of anders gewoon thuis. Ik moet alle opties nog afwegen en bellen
Ik ben zo bang dat mn koppakking er ook uit ligt omdat het koelvloeistofresevoir ook leeg was ineens... Dus ik denk dat ik naast een nieuwe riem en grondig onderzoek wat er is gebeurd, ook mn cilinderkop er af wil hebben. Als de cilinderkop er dan toch af is ... ... ...
Verder heb ik overigens echt een geweldig, prachtig goede vakantie gehad!
De beloofde foto's komen misschien nog wel een keer, misschien niet. Misschien meteen de nieuwe setup
Zoals:
Tijdens een stukje touren werd mijn achterruit ineens heel erg smerig met een soort water oid. Vervolgens schoot de watertemperatuur omhoog. Meteen de verwarming aangezet, hard laten blazen en de MINI zo snel mogelijk langs de kant van de weg gezet.
Eenmaal stilgezet, meteen de motorkap open gegooid. Dit had allemaal maar weinig tot geen nut. Het duurde heel lang voordat de temperatuur daalde
Een vriendelijke fransman stopte achter me en bood direct koelvloeistof aan. Na het opendraaien van het resevoir, bleek deze totaal leeg te zijn. BAGGER!
Dus snel bijgevuld, het liep enorm goed weg (raarrrrrrrrr). Vervolgens liep het met t zelfde gemak er 2 seconde later er ook weer uit.
Oorzaak:
Een slangenklem was afgebroken en de slang was van zn nippel af gegleden.
Wonder boven wonder had ik torx bitjes, dop 10 en een schroevendraaier bij me! Een maatje van me had nog een baco.
Dus snel naar de NordAuto gereden en een nieuwe slangenklem+koelvloeistof gehaald.
Na een halfuurtje werk kon ik weer verder touren

Dat was ff schrikken! Nu kan ik vast verder vakantie vieren.
HELAASCH!
Twee dagen voor t einde van mijn vakantie hoorde ik ineens een rare tik onder de motorkap. Het klonk een beetje als elektriciteit, vonken die overspringen. Bij lage toeren was het geluid bijna weg. Kortom; met lage toeren verder gereden tot aan de camping.
Eenmaal op de camping de kap open gedaan en gekeken. Alles leek eigenlijk wel goed.
Totdat;
HUH?!!?!? Mis is nou een halve multi-riem!!?!?!
De riem was in de breedte gehalveerd, allemaal flarden er aan, scheurtjes in de lengte en de riem leek er scheef op te zitten.
Met alle 'paniek' de ANWB gebeld. Uiteindelijk overlegd dat ik de volgende dag zou gaan rijden en kijken hoe ver ik zou kunnen komen. Als die eraf klapt weet ik iig wat ik moet doen.
De uitvoering;
Nog geen 20minuten van de camping klapte de riem er af. Vervolgens alles aan de kant geknald en de ANWB opnieuw gebeld.
De riem lag er af (was weg en niet gevonden), koelvloeistof was weer leeg (hoe leeg weet ik niet). Ik hoop dat de koppakking nog heel is. Al zijn daar al plannen voor, hier later meer over.
De ANWB heeft er voor gekozen om de MINI op te halen en te vervoeren naar NL. Uiteraard gaat dat nog wel een weekje, of 2... of 3 duren... Maar hij komt er wel weer

Ik ben met vreinden terug naar huis gereden.
Ik ga nog ff kijken waar ik de MINI wil hebben. Misschien naar Sam, Misschien BOX-INC, misschien garage-nooitgedacht of anders gewoon thuis. Ik moet alle opties nog afwegen en bellen

Ik ben zo bang dat mn koppakking er ook uit ligt omdat het koelvloeistofresevoir ook leeg was ineens... Dus ik denk dat ik naast een nieuwe riem en grondig onderzoek wat er is gebeurd, ook mn cilinderkop er af wil hebben. Als de cilinderkop er dan toch af is ... ... ...
Verder heb ik overigens echt een geweldig, prachtig goede vakantie gehad!

De beloofde foto's komen misschien nog wel een keer, misschien niet. Misschien meteen de nieuwe setup

) | bar-end mirrors

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
That's my boy!
Tenminste iemand die de ANWB trouw blijft.
Die kunnen je nu vast en zeker bij voornaam?
Nee zonder flauwekul. bagger dat jou dit nu weer moet gebeuren.. maar jouw kennende krabbel je er weer bovenop
Tenminste iemand die de ANWB trouw blijft.
Die kunnen je nu vast en zeker bij voornaam?

Nee zonder flauwekul. bagger dat jou dit nu weer moet gebeuren.. maar jouw kennende krabbel je er weer bovenop

Onze sponsors