Autoweek schreef:Is BMW een macho-merk? In elk geval wel in de kringen waar strakke leren broeken en dito petten als macho worden beschouwd. De Belgische website GayBelgiumheeft onder zijn lezers een enquête gehouden en daaruit blijkt dat de stoere auto’s uit Beijeren het uitstekend doen onder de homofiele medemens. In de categorie middenklassers wordt de Belgische homoseksueel het liefst gezien in een BMW 3-serie, en als het een stadsauto moet zijn, kiest hij voor BMW’s Mini. Maar ook andere merken die zichzelf toch het liefst als stoere-mannen-spul beschouwen, hebben de genegenheid van de homo’s verworven. Zo is de Mercedes-Benz SLK hun ideale cabrio, en de Porsche Cayenne de favoriete homo-SUV. De bijzonder goedgevulde homo tenslotte kiest voor een Bentley Continental Flying Spur of een Aston Martin DB9.
Op de DB9 na heb ik ze allemaal gereden en ik kan dus alleen maar zeggen: ik feliciteer alle Belgische homo’s met hun uitstekende smaak.
Euh...hoge gay gehalte...?!?!?!GayBelgium schreef:De lezers van GayBelgium hebben de Mini One tot absolute favoriete auto van 2006 bekroond. Ironisch genoeg wordt deze wagen volgend jaar uit productie gehaald en vervangen door een nieuw model, maar dat kon de Vlaamse holebi duidelijk geen barst schelen. Echt verrassend is dit resultaat niet, gezien het hoge gay gehalte en het hippe imago van deze kleine, dynamische wagen.