NewMINIclub Ringtrip 2013: 4 augustus
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: NewMINIclub Ringtrip 2013: 4 augustus
heel jaloers op je geniet van je weekend wordt schitterend weer. heb nog avonddienst tot en met zaerdag Maar kom zondag ook die kant op heb er zin in.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Wij gaan de grens zo over dus doe mijn internet nu uit.
Tot zondag!
Tot zondag!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoeveel gaan er nu eigenlijk daadwerkelijk rijden? Volgens mij niet veel, maar dat is toch het mooiste wat je kunt doen als je daar bent?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat snap ik, entourage enzo allemaal leuk. Dat vind ik ook, maar de kers op de taart is toch wel een rondje zelf rijden! En in tegenstelling tot wat sommigen denken of vinden, dat kan ook prima op je eigen tempo. Gewoon een beetje zelfbeheersing (al weet ik dat dat voor sommigen moeilijk, zo niet onmogelijk is. Ik noem verder geen namen ) en je niet uit laten dagen, dan komt het allemaal prima in orde.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik ga denk ik ook ff rustig rondje doen ....frankie schreef:Ja dat snap ik, entourage enzo allemaal leuk. Dat vind ik ook, maar de kers op de taart is toch wel een rondje zelf rijden! En in tegenstelling tot wat sommigen denken of vinden, dat kan ook prima op je eigen tempo. Gewoon een beetje zelfbeheersing (al weet ik dat dat voor sommigen moeilijk, zo niet onmogelijk is. Ik noem verder geen namen ) en je niet uit laten dagen, dan komt het allemaal prima in orde.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Googlemaps?P5ycH0 schreef:Ik wil wel een passagier die de bochten kent.....
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
ik ga denk ik ook ff rustig rondje doen ....[/quote]
met of zonder vrouw?!:D
met of zonder vrouw?!:D
- speedy
- NMC Legend