Goed voorbeeld doet volgen (alleen wel beter uitgevoerd
Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's PW Dubman - 100 pagina's!!!
LOL
)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Re: Rianne's PW Dubman - 100 pagina's!!!
Dubman in de Karussell met Mush achter het stuur:

En deze nog even met watermark:

En deze nog even met watermark:

Laatst gewijzigd door Cannuccia op 05 aug 2013, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- speedy
- NMC Legend

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie foto's van een mooie dag.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Rianne's PW Dubman - Ringfoto pagina 101

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Richard030
- Bijna verslaafd

- Ivo
- Volledig MINI minded!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
jou dubman staat er ook mooi bij en die wielen staan in het echt vele malen beter als op een foto.
nu nog ff je onderste grille lijst erop en je kenteken achter je ruit vandaan en hij is al bijna af
nu nog ff je onderste grille lijst erop en je kenteken achter je ruit vandaan en hij is al bijna af
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gave PW Clubman DD !
Alleen die nummerplaat achter de voorruit...
Maarre, volgende X zelf door die Karrousel he.....

Alleen die nummerplaat achter de voorruit...
Maarre, volgende X zelf door die Karrousel he.....

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dit was het eerste rondje en dat was bedoeld als "instructierondje", daarna zou Rianne zelf gaan. Maar tijdens dit rondje gebeurde er alweer een ongeluk (terwijl hij net weer open was...) en ging de Ring weer dicht. Daarna door alle drukte en vooral ongelukken niet meer kunnen rijden helaas.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Guppie
- Mod virus alert!

Bericht
Gave foto's! Ga volgende keer ook mee lijkt me erg gaaf!
*Never Back Down*
- wernerisabelle
- Be Mini

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Mooie foto's!!! was ook een topdag... Als Björn jouw auto zag zei hij: Die is van het meisje hé papa... :-). Hij herkende hem gelijk toen we jullie zagen bij Adenau.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
@Daiel - thnx, ik hoor vaker dat het zo jammer is dat die zwarte velgen er niet goed uitkomen op de foto. Maar who cares, ik heb liever dat ie er dik uitziet IRL dan die paar foto's
Die onderlijst wordt waarschijnlijk pas in september als ik ga verhuizen. Dat ding lag maanden te verstoffen (en volgens m'n vader in de weg samen met alle bumpers etc) in de schuur, en natuurlijk net een week voordat ik 'm onverwacht nodig had is ie de opslag in gegaan.... Zal je altijd zien
Die kentekenplaat vergeet ik altijd
Al was de ring niet dicht geweest na het eerste rondje, had ik zeer waarschijnlijk gelijk een kaartje gekocht en gelijk ook gaan rijden. Maar omdat ie dicht was zijn we de rest gaan opzoeken. En toen ik eenmaal op dat stoeltje in het zonnetje zat....mushrop schreef:Dit was het eerste rondje en dat was bedoeld als "instructierondje", daarna zou Rianne zelf gaan. Maar tijdens dit rondje gebeurde er alweer een ongeluk (terwijl hij net weer open was...) en ging de Ring weer dicht. Daarna door alle drukte en vooral ongelukken niet meer kunnen rijden helaas.
@Daiel - thnx, ik hoor vaker dat het zo jammer is dat die zwarte velgen er niet goed uitkomen op de foto. Maar who cares, ik heb liever dat ie er dik uitziet IRL dan die paar foto's
Die onderlijst wordt waarschijnlijk pas in september als ik ga verhuizen. Dat ding lag maanden te verstoffen (en volgens m'n vader in de weg samen met alle bumpers etc) in de schuur, en natuurlijk net een week voordat ik 'm onverwacht nodig had is ie de opslag in gegaan.... Zal je altijd zien
Die kentekenplaat vergeet ik altijd
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
Onze sponsors