We gaan starten middenin het dorp Bad Munstereifel. We gaan dan lunchen in de 'Ratsstube' (Marktstrasse 14a). Verzamelen is om 13.00uur voor de kerk, je kunt parkeren rondom de ingang van de kerk (St. Crysanthus und Daria, 75cent per uur), en anders erachter. Ik denk dat we rond 14.00uur kunnen vertrekken voor onze route. Na wat advies van onze 'Eifelmeister' Stefan heb ik de route iets verlengd om ook echt 2,5 uur te rijden exclusief een adempauze halverwege en een kop koffie voordat we de Ring op gaan!
Voor diegene die graag de route voor op de navigatie wil moet mij ff een pb sturen met je emailadres.
In Bad Munstereifel zit een ARAL tankstation waar je ook Ultimate kunt tanken. Als je vanuit het noorden aankomt neem je de bij de eerste rotonde in het dorp de derde afslag, het tankstation zit aan de parallelweg van de grote straat.
Wat mij betreft rijden we met de mensen uit Twente samen naar de Eifel. Om 10 uur vertrek vanaf de parkeerplaats van BMW/MINI Smudde Enschede. (Als Fabian ook op zijn vrije dag zijn werk wil zien.

Deelnemers:
1. Timini
2. ajede
3. Thacheek
4. Caaro
5. Maiky Maik
6. Fabian (ovb)
7.
8.