Zoals jullie al wel weten, is de mini vervangen door deze grote audi. Ik heb hem overgenomen met 29k km's op de teller.
Hij is behoorlijk compleet:
Audi q5 2.0 tdi quattro
-bruin nappa leder
-dolphin grey
-meegespoten aanbouwdelen
-xenon
-automatische airco
-regen & lichtsensor
-MMI nav plus
-elektrisch bediende zetels
-...
Mooie uitrusting dus
Ervaringen van de eerste dag: hij rijdt best leuk, maar je voelt dat je met een zware wagen op de baan bent. Vermogen is een stap achteruit, automaat is wat traag van begrip en de wielen moet ik van huilen. 17" onder een halve camion

Gelukkig valt dat allemaal te verhelpen.

Ondertussen heeft ie al wat tender love and care gekregen en ziet ie er al een heel stuk beter uit. Voor & achterbumper zijn gespoten, hij is helemaal gepolijst. Op de builen na is ie dus als nieuw. Moet nog ff kijken wie ik daarvoor aanspreek. Bij de stealer vragen ze 850 euro om een deukje uit mijn dak te halen

Grootste verandering tot nu toe is de KW V2 set, dat heeft er een heel andere wagen van gemaakt. Rijdt heel wat snediger, kleeft mooi aan de baan, stuurt een stuk zwaarder, en nu voel je tenminste de weg terug.
Het is nog wachten op de wielen, ik moest persee weer wielen vinden die geïmporteerd moeten worden... Hopelijk ergens half augustus kunnen ze eronder. Specs: 20"x10j et30

Verdere plannen:
Wielen monteren
Uitlaatsierstukken
Eventueel andere set voor de winter
Chippen
Andere schakelknop monteren als die kosten meevallen