Heb een vraag,zijn de JCW side skirts los te bestellen?En passen deze zo op mijn auto,of
gaat dit alleen in combinatie met de hele complete JCW aeroset?
JCW Aero side skirts zijn los te bestellen bij de dealer (voor de hoofdprijs) of Leebmann (zie printscreen van Speedy). Ze worden zeeeeer zelden aangeboden op fora/marktplaats/ebay. Ik ben al bijna een jaar op zoek naar een betaalbaar setje.
Je hebt geen hele set nodig om de JCW skirts te plaatsen, ze passen in plaats van de standaard skirts.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45 Justa Cooper
zal misschien wel iets goedkoper zijn afhankelijk waar je het laat spuiten of waar je de skirts koopt (dealer kan goedkoper zijn als Leebmann)
maar zou zeker rekening mee houden met indicatie prijs van 800/1000
ja in verhouding is dat dan veel slimmer denk ik!Bij wie heb jj de set besteld en wat heb je betaald?Is zo een set helemaal compleet met roosters en grille of komt dat er ook nog bij?
Er worden in Engeland wel eens redelijk betaalbare complete sets aangeboden (te vinden via ebay UK of http://www.minigenuineparts.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;). Deze bijvoorbeeld.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45 Justa Cooper