Bij jou is dat knopje tussen de sportknop en DSC knop toch ook nergens voor? Of heeft deze bij jou wel een functie?
Heb het nog nooit een functie zien hebben en ben heel nieuwschierig waar the hell dat ding voor is.
Ik weet niet waar het voor is, maar kijk hier even (niet mijn foto):CooperS-lightningblue schreef: Bij jou is dat knopje tussen de sportknop en DSC knop toch ook nergens voor? Of heeft deze bij jou wel een functie?
Heb het nog nooit een functie zien hebben en ben heel nieuwschierig waar the hell dat ding voor is.
Maaij jij hebt het sportonderstel he, want daar twijfel ik nog erg over. Mijn works heeft nu wel een sportonderstel, maar omdat ik veel in het centrum rij vind ik het te stug. Nu heb ik een testrit in een nieuwe cooper s gehad en die vond ik perfect rijden, maar ik weet niet of die het sportonderstel had. Hoe zit het met comfort van het sportonderstel, is het beter dan de oude.Maaij schreef:De Cooper was dan ook helemaal af en deze MCS moet nog beginnen. Al vind ik de MCS nu al mooier
Morgen komen de verlagingsveren eronder. Ik ben benieuwd naar de looks. Hoop niet dat ik veel comfort gaat inleveren, want het rijdt nu wel erg lekker.
Onze sponsors