
Remmen, hoe wat waar en waarom?
- pegasus
- 4 op een rij!
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
@ Franklyn85 hartelijk dank voor de snelle en duidelijke uitleg 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
Als je perse een fancy schijfje wil, neem dan een gegroefde ipv een geboorde
- pegasus
- 4 op een rij!
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
En waarom? (voel me net een klein kind met deze vraag)Daveke-Orranje schreef:Als je perse een fancy schijfje wil, neem dan een gegroefde ipv een geboorde
- pegasus
- 4 op een rij!
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
Dus als je iemand zou adviseren om schijven te kopen dan zouden het gegroefde schijven zijn..
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
O, Oboris_brznjef schreef:Geboorde hebben de nijging te scheuren bij de gaatjespegasus schreef:En waarom? (voel me net een klein kind met deze vraag)Daveke-Orranje schreef:Als je perse een fancy schijfje wil, neem dan een gegroefde ipv een geboorde

Dus als je iemand zou adviseren om schijven te kopen dan zouden het gegroefde schijven zijn..
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
Alle vragen zijn toegestaan, (mits het nog niet beschreven staat). Alleen door vragen wordt men slimmer.pegasus schreef: (voel me net een klein kind met deze vraag)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- pegasus
- 4 op een rij!
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
Lief, en lang leve de zoekfunctie
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
Marcel Always Open schreef:Alle vragen zijn toegestaan, (mits het nog niet beschreven staat). Alleen door vragen wordt men slimmer.pegasus schreef: (voel me net een klein kind met deze vraag)
Lief, en lang leve de zoekfunctie

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Re: Remmen, hoe wat waar en waarom?
ik bestel m'n remmen eigenlijk altijd bij VDG. Stock spul volstaat meer dan prima bij normaal gebruik. Groefjes en gaatjes zijn natuurlijk geweldig, maar m.i. het geld niet waard. Mocht je willen upgraden dan kan je beter kijken naar wat daadwerkelijk een upgrade is i.p.v. of het er leuk uitziet. Voor een R50/52/53 is bijvoorbeeld de OEM remmenset (klauwen en schijven/blokken) van een R56 Cooper S een mega upgrade. Zet je daar een paar performance schijven en blokken op dan heb je helemaal leuke remmen. Ze zijn daarnaast ook nog eens relatief licht tov van een BBK en voldoen meer dan goed. Vooral in de UK en Duitsland zijn er genoeg time attackers en trackday-racers die "gewoon" deze remmen gebruiken.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors