Hallo allemaal....
Mijn naam is Marieke van der Zand, ik ben 33 jaar oud, moeder van een zoon van 10 en werkzaam in het dagelijks leven als administratief medewerkster op kantoor in de truck- en bedrijfswagenspuiterij van mijn man Arjan. Ongeveer 3 jaar geleden heb ik mijn MINI gekocht, een mooie MINI Cooper in Pepper White, waar ik vanaf de eerste dag al smoorverliefd op was. Het was de combi van chroom met zwart en wit die ervoor zorgde dat ik maar aan 1 ding kon denken: HEBBUHHHH!
Sindsdien is er al het een en ander 'ge-customized' aan mijn MINI (met dank aan mijn 'stief'zoon en mijn lieve man, want als je een eigen spuiterij hebt zit je dichtbij het vuur). Nog steeds word ik blij als ik haar zie staan! Afgelopen zondag heeft ze zelfs de prijs voor BEST NEW MINI gewonnen op de Noordwijk MINI Marathon, en daar waren we natuurlijk dolgelukkig mee!!!
De interesse voor MINI begon toen ik een jaar of 6 was, bij het toenmalige autobedrijf van mijn vader stond een oude rode mini, zonder motorblok. Daarin maakten mijn vriendinnetje en ik hele ritten, we gingen in gedachten overal naar toe met 'onze' MINI... leuke herinneringen, vooral als je je bedenkt dat het nogal moeilijk rijden is in een mini zonder motorblok op je 6e ;-). Toen nam ik me voor dat ik ooit ook een MINI zou hebben... en ja hoor, GELUKT!!!
Groetjes Marieke
Een MINI verhaaltje over mij...
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Een MINI verhaaltje over mij...
Welkom Marieke.
Mooi inspirerend verhaal, echte liefhebster, geen twijfel.
Veel plezier hier en met de MINI
Mooi inspirerend verhaal, echte liefhebster, geen twijfel.
Veel plezier hier en met de MINI

- Mariekevanderzand
- Nieuw Lid
- coert60
- Mod virus alert!
Bericht
Leuk verhaal. Ben benieuwd hoe de BEST NEW MINI er uitziet... foto's ?
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
...............................nog vele fijne en veilige kilometers in je Cooper...

...............................nog vele fijne en veilige kilometers in je Cooper...

- Mariekevanderzand
- Nieuw Lid
- moinu
- Mod virus alert!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom... Dat is een leuk intro verhaal! Veel plezier van je Mini en misschien tot ziens bij een van de ritten/meetings....
- chelsea
- Enthousiast
Bericht
Is het nu gek dat ik benieuwd ben naar de foto's van je Mini. 

Drive a mini, maximum fun!!!!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk verhaal! Welkom hier en veel plezier hier, wat erg makkelijk is..
Kom maar door met de foto's

Kom maar door met de foto's

Onze sponsors