BRUUT kan ik je wel zeggen!
ik heb paar jaar geleden in een V6 gereden van Munsterhuis Enschede!
had er geen woorden voor
lekker dat gebrul achter je oren!!!!
Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Remon's R53 - 18x8.5 ASA GT1 + RVS catback
Wow, wat staat je MINI lekker op z'n pootjes zo! Schitterende wielen!
Maar een Clio V6 is inderdaad ook een heel gaaf apparaat en als dat je droom is...

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ook heel veel positieve reacties onderweg. Eigenlijk is een V6 in nagenoeg alle opzichten een stap terug, alleen wil ik er gewoon ooit 1 in bezit gehad hebben en krijg nu een hele mooie kans... Uiteraard heb ik nog wel meer droomauto's, maar dit is er eentje waarbij ik denk: nu kan het nog, straks als er zo'n miniatuur rondloopt wordt het een stuk lastiger
Ja ben ook echt wel blij met de Mini hoor, ga elke dag met plezier naar me werk en weer terugIvo schreef:Wow, wat staat je MINI lekker op z'n pootjes zo! Schitterende wielen!Maar een Clio V6 is inderdaad ook een heel gaaf apparaat en als dat je droom is...

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, om de Maxi Cosi bovenop die V6 te zetten lijkt me geen goed plan 

- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vind het een zeer leuke S.
Jammer dat je m weg doet.
Succes met de verkoop
Succes met de verkoop

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Weg is ie nog niet, denk eerlijk gezegd ook niet dat het gaat gebeuren maar je weet maar nooit!Spi schreef:Ik vind het een zeer leuke S.
Succes met de verkoop
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Gaaf, zelfde auto gereden bij munsterhuis als cheek.
Maar wilde er teveel voor hebben tzt.
Maar blijft super super gaaf.
Als je een droom koop, kan het altijd tegen vallen.. (de filosoof
bezint eer ge begint.
Maar wilde er teveel voor hebben tzt.
Maar blijft super super gaaf.
Als je een droom koop, kan het altijd tegen vallen.. (de filosoof

bezint eer ge begint.
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Het V6 verhaal is niet doorgegaan om een paar redenen, waaronder vooral het financiele verhaal met betrekking tot het onderhoud. Ik ben bang dat ik echt helemaal leeg ga lopen op een V6 en er dus sowieso een goedkope auto bij zou moeten kopen. De keuze was eigenlijk nog tussen:
In het weekend mijn droomauto rijden (V6) en elke dag naar mijn werk in een goedkoop wagentje
Of
Elke dag in een dikke Mini rijden
Toen ik het zo naast mekaar had gezet was de keuze eigenlijk snel gemaakt
en blijf ik voorlopig in principe in de Mini rijden.
Ondertussen ook weer een aantal dingen aan de Mini gedaan
- Mijn houten dashboard heb ik ondertussen vervangen door een donker grijze. Helaas nog geen foto hiervan. Ook onlangs een volledig RVS pookknop via Marktplaats op de kop getikt, ligt echt heerlijk in de hand (wel koud in de winter
)

- Vanwege speling op mijn draagarmrubbers door forumlid 'Manick' Powerflex rubbers laten plaatsen. Stuurt echt een stuk strakker nu! Ook top geholpen door Manick, al viel het niet allemaal even goed mee
- Vanwege de winter wil ik mijn velgen sparen en heb ik een setje cheapass 17" velgen gekocht . Ik twijfel nog om ze misschien mat gun metal te spuiten/dippen, ben hier alleen nog niet zeker van. Iemand goeie ideeen?

- Daarnaast heb ik een tijdje geleden een set stoelen uit een Megane RS op de kop getikt, met de bedoeling om deze in de toekomstige V6 in te bouwen, maar die is er dus (nog) niet.
Het zijn volledig lederen Recaro Sportster CS stoelen, welke ook als JCW zijn geleverd. Ik twijfel nu om ze te verkopen of om ze in de Mini te zetten... Er staat wel een Renault Sport logo op (ge-embossed in de hoofdsteun) maar dit valt amper op. Ik heb ook een achterbank erbij, dus zou daar ook altijd nog leer af kunnen halen om het stukje opnieuw te laten bekleden. Opzich wel heel dik in de Mini denk ik, alleen vraag me af of ik nog wat voor mijn originele leren voorstoelen kan krijgen, want kan het geld eigenlijk wel beter gebruiken (remmen voor en aandrijfassen moeten vervangen worden) Aandrijfashoezen zijn gescheurd, waarschijnlijk omdat de Mini zo laag ligt. Heb weleens iets gelezen over draagarmspacers, iemand die daar ervaring mee heeft??
Paar foto's van de gruwelijk lekker zittende Recaro's, heb deze stoelen altijd al gewild!

In het weekend mijn droomauto rijden (V6) en elke dag naar mijn werk in een goedkoop wagentje
Of
Elke dag in een dikke Mini rijden

Toen ik het zo naast mekaar had gezet was de keuze eigenlijk snel gemaakt

Ondertussen ook weer een aantal dingen aan de Mini gedaan
- Mijn houten dashboard heb ik ondertussen vervangen door een donker grijze. Helaas nog geen foto hiervan. Ook onlangs een volledig RVS pookknop via Marktplaats op de kop getikt, ligt echt heerlijk in de hand (wel koud in de winter

- Vanwege speling op mijn draagarmrubbers door forumlid 'Manick' Powerflex rubbers laten plaatsen. Stuurt echt een stuk strakker nu! Ook top geholpen door Manick, al viel het niet allemaal even goed mee

- Vanwege de winter wil ik mijn velgen sparen en heb ik een setje cheapass 17" velgen gekocht . Ik twijfel nog om ze misschien mat gun metal te spuiten/dippen, ben hier alleen nog niet zeker van. Iemand goeie ideeen?

- Daarnaast heb ik een tijdje geleden een set stoelen uit een Megane RS op de kop getikt, met de bedoeling om deze in de toekomstige V6 in te bouwen, maar die is er dus (nog) niet.
Het zijn volledig lederen Recaro Sportster CS stoelen, welke ook als JCW zijn geleverd. Ik twijfel nu om ze te verkopen of om ze in de Mini te zetten... Er staat wel een Renault Sport logo op (ge-embossed in de hoofdsteun) maar dit valt amper op. Ik heb ook een achterbank erbij, dus zou daar ook altijd nog leer af kunnen halen om het stukje opnieuw te laten bekleden. Opzich wel heel dik in de Mini denk ik, alleen vraag me af of ik nog wat voor mijn originele leren voorstoelen kan krijgen, want kan het geld eigenlijk wel beter gebruiken (remmen voor en aandrijfassen moeten vervangen worden) Aandrijfashoezen zijn gescheurd, waarschijnlijk omdat de Mini zo laag ligt. Heb weleens iets gelezen over draagarmspacers, iemand die daar ervaring mee heeft??
Paar foto's van de gruwelijk lekker zittende Recaro's, heb deze stoelen altijd al gewild!

- marinusrules
- Be Mini
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Remon's R53 - Recaro´s?
Volgens mij wil Lars ze wel. Ik ook wel. Maar als ik jou was zou ik ze er gewoon inzetten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- jerroo
- Be Mini
Bericht
plaatsen die stoelen, ik heb evt wel interesse in jouw stoelen /achterbank. 

R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
- Brightness
- NMC Legend
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Haha ja als geld geen rol speelde dan was ik al aan het schroeven waarschijnlijk
Ik zit een beetje in dubio, ik vind dit namelijk echt de dikste stoelen die er te krijgen zijn en wellicht dat ik in de toekomst weer RS ga rijden, dan wil ik sowieso Recaro's erin hebben. Als ik de stoelen al heb, dan heb ik veel meer keuze in occasions. Deze stoelen worden tot op heden amper aangeboden, dus als ik ze verkoop zou ik ze niet zo snel meer vinden. Aan de andere kant komt er wellicht geen RS...
Ik denk dat ik eerst uit moet zoeken wat ik moet doen om ze pas te krijgen, ze staan natuurlijk op een Megane onderstel. Ik denk dat ik ze gelijktijdig ook te koop aanbied, wellicht dat iemand met een Megane RS ze over wil nemen, die kan ze namelijk 1 op 1 plaatsen. Ze gaan dan uiteraard alleen weg als ik er een goede prijs voor kan krijgen
Kan ik dat geld weer besteden aan andere upgrades, originele stoelen zitten ook niet slecht 

Ik zit een beetje in dubio, ik vind dit namelijk echt de dikste stoelen die er te krijgen zijn en wellicht dat ik in de toekomst weer RS ga rijden, dan wil ik sowieso Recaro's erin hebben. Als ik de stoelen al heb, dan heb ik veel meer keuze in occasions. Deze stoelen worden tot op heden amper aangeboden, dus als ik ze verkoop zou ik ze niet zo snel meer vinden. Aan de andere kant komt er wellicht geen RS...
Ik denk dat ik eerst uit moet zoeken wat ik moet doen om ze pas te krijgen, ze staan natuurlijk op een Megane onderstel. Ik denk dat ik ze gelijktijdig ook te koop aanbied, wellicht dat iemand met een Megane RS ze over wil nemen, die kan ze namelijk 1 op 1 plaatsen. Ze gaan dan uiteraard alleen weg als ik er een goede prijs voor kan krijgen

Onze sponsors