Ik heb een probleem met mijn voorstoel aan de bijrijders kant. Deze gaat niet meer naar voor en ook niet meer naar achter.
Wat ik al heb geprobeerd is om hem eruit te halen en even te gaan bekijken wat het probleem met de slede kan zijn.
Maar de voorste torx kan ik niet los krijgen want daar zit de slede nog over heen.
Wie heeft er voor mij een mooie oplossing?
Of wie heeft het zelfde probleem ook al een keer gehad zodat hij/zij mij kan helpen.
Alvast bedankt.
Mini Mayfair 1991~Mini Cooper 2004~Mini ... Clubman [Coming Soon?]
Ik denk dat ik je wel kan helpen en ik heb ook wel een stoelframe maar dan moet je
naar Enschede komen. http://www.autospenkelink.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoals de titel al vermeld ben ik van plan om mijn cooper in de verkoop te gaan zetten. Uiteraard wil ik wel bij de mini blijven ze hebben immers mijn hard gestolen.
De plannen zijn om te gaan kijken voor een Clubman. Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten bij het kopen van een clubman en kan iemand mij vertellen of de ruimte achterin ten opzichte van mijn r50 merkbaar is of moet je evengoed bij 3 kratjes bier je bank plat gooien.
Alvast bedankt voor de reacties
Mini Mayfair 1991~Mini Cooper 2004~Mini ... Clubman [Coming Soon?]
Goede plannen om een Clubman te zoeken !
Een Clubman heeft zeker wel meer ruimte achterin.
Echte minpunten zijn er volgens mij niet, hij is ook goed gebouwd.