Ik had voorheen een Renault Clio, als "begin"-auto zeg maar.

Die brokken zijn dan ook, helaas, gemaakt.
Nu heb ik een Mini One 1.4 uit 2008. Pepper pakket. Super mooie auto :wub:

Ik ben helemaal verliefd!!!
Ik heb o.a.:
- Airco
- Start/stop systeem
- Boordcomputer
- Aangeven wanneer ik moet schakelen
Nog heel wat meer technische snufjes en zo. Echt een prachtige auto, ben helemaal verliefd.
Wel moet ik nog erg wennen (ookal heb ik hem al 3 weken nu), het wegrijden en zo is toch net anders:
- Soms maak ik nog veel te veel toeren bij het wegrijden (dik boven de 3000 rpm, terwijl ik juist altijd 2000 rpm of minder wil. En dat kan ook, maar soms geef ik teveel gas of zoiets. Ik moet de feeling nog krijgen).
- Soms gebruik ik het start/stop systeem niet goed. Bijvoorbeeld voor 1 seconde voor een stoplicht. Omdat ik niet goed inschat hoelang ik stil zal staan bij het stoplicht. Dan moet ik meteen weer starten. Dan is het niet zo nuttig lijkt me.
- Soms kan ik niet snel genoeg wegrijden met het start/stop systeem. Dan denk ik dat het beter is voor de auto om niet METEEN weg te rijden, maar nog even een seconde of 2 of zo te wachten. Wat uiteraard irritatie achter mij veroorzaakt.
- Soms schakel ik niet goed. Dan hoor je een soort klap, omdat de koppeling te snel of te langzaam opkomt. Ook iets met feeling denk ik.