De 'I' en de 'II'
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wil ook zo'n oprit met GP's
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GPM
- 4 op een rij!
Bericht
Re: De 'I' en de 'II'
Allen,
De I staat te koop in aangeboden -> particulier
De I staat te koop in aangeboden -> particulier
Great minds think alike
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
zonde Peter! die gp is nog in nieuwstaat, de volgende zal iniedergeval een hele dikke wagen kopen
- GPM
- 4 op een rij!
Bericht
Re: De 'I' en de 'II' toch jammer...
Beste Allemaal,
Dit is toch een soort van afscheid van het merk BMW/MINI.
Ik wil jullie bij deze laten weten dat ik onlangs beide GP's heb weggedaan.
De reden is dat ik een aantal zeer nare ervaringen met het merk BMW/MINI heb gehad. Ze waren van dien aard dat ik heb moeten besluiten om per direct van het merk af te stappen. Ik wil hierover en plein public niet in detail treden. Mocht je eventueel meer details willen dan kan dat via PB.
Ik zal zeker, als de gelegenheid zich voordoet, op een meeting m'n gezicht laten zien. Ik heb door het merk toch een aantal leuke mensen ontmoet, vooral de FS meetings behoren tot mijn favoriet.
Gelukkig komt na regen zonneschijn en heb mijn jongensdroom waar kunnen maken
:

Dit is toch een soort van afscheid van het merk BMW/MINI.
Ik wil jullie bij deze laten weten dat ik onlangs beide GP's heb weggedaan.
De reden is dat ik een aantal zeer nare ervaringen met het merk BMW/MINI heb gehad. Ze waren van dien aard dat ik heb moeten besluiten om per direct van het merk af te stappen. Ik wil hierover en plein public niet in detail treden. Mocht je eventueel meer details willen dan kan dat via PB.
Ik zal zeker, als de gelegenheid zich voordoet, op een meeting m'n gezicht laten zien. Ik heb door het merk toch een aantal leuke mensen ontmoet, vooral de FS meetings behoren tot mijn favoriet.
Gelukkig komt na regen zonneschijn en heb mijn jongensdroom waar kunnen maken

Great minds think alike
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Jammer dat het zo gelopen is. Mooie bak hoor
heel veel plezier met je mooi Porsche en hoop dat dat contact beter verloopt weet alleen niet of hun forum ook zo gezellig is 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
wow met zo'n porssche ben je die mini's zo vergeten 8-)
ben wel erg benieuwd naar de nare ervaring met het merk bmw/mini eigenlijk.
ben wel erg benieuwd naar de nare ervaring met het merk bmw/mini eigenlijk.
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kerel! Jij ben nie wijs dat je GP wagenpark wegdoet[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] maar die Porsche is zeker een geweldige opvolger superdik!!( wanneer komt hij richting Hillegom voor een proefronde??)
- chelsea
- Enthousiast
Bericht
Ook veel leuke mensen op het PF
met zeker een link met/naar Mini's.
Verder is het een hele mooie Tjubo die je gekocht hebt

Verder is het een hele mooie Tjubo die je gekocht hebt

Drive a mini, maximum fun!!!!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wow dat is heftig om beide MINI's in één klap weg te doen Peter!
Maar wat een opvolger....
Heel veel plezier met je nieuwe ride
Maar wat een opvolger....

Heel veel plezier met je nieuwe ride
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg spijtig dat je de GP's wegdoet, helemaal met deze aanleiding, maar wat een dikke opvolger..

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, ben heel blij met de Mini..maar kom op zeg, dit is toch wel ff heeeele andere koek, zeg maar gerust de allerbeste gevulde koek die er is bijna, WOW!!
Helemaal top man je nieuwe bolide, zou niet te lang druilen om de Mini's.....

Helemaal top man je nieuwe bolide, zou niet te lang druilen om de Mini's.....

Onze sponsors