Als ik het zo hoor is het je versnellingsbak die ik hoor.
Voor info ff bellen met 0653203013
Gr Roy
Mini ratel links voor. Versnellingsbak?
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- sniezel
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Mini ratel links voor. Versnellingsbak?
Wat een slechte auto's zeg, heeft me 1200 euro gekost om een nieuwe kopeling en versnellingsbak revisie te laten doen. Alle lagers zijn vernieuwd.
Nu rijdt ie weer, maar versnellingsbak giert en klappert nog steeds. Durf er zeker niet nog een jaar mee te rijden.
Ja dat getik is weg, maar komt nog zo veel geluid uit.
Auto gaat direct weg
Nu rijdt ie weer, maar versnellingsbak giert en klappert nog steeds. Durf er zeker niet nog een jaar mee te rijden.
Ja dat getik is weg, maar komt nog zo veel geluid uit.
Auto gaat direct weg
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Jammer dat jij niet tevreden bent na de reparatie, maar ik mag aannemen dat er toch garantie opzit.
Ik zal zeker even terug gaan naar de garage die hem gemaakt. Want het zijn echt super gave auto's
Ik zal zeker even terug gaan naar de garage die hem gemaakt. Want het zijn echt super gave auto's

- sniezel
- Nieuw Lid
Bericht
Ja hij gaat ook direct terug. Ik baal ook, want was er vandaag mee weg met dit mooie weer, puur voor plezier een dagje erop uit, en het is echt een leuk cammeraatje waar je echt van kan houden.
Daarnaast jankt de de stuurbekrachtiging pomp nu ook bij stilstant (niet bewegen van stuur)
Eerst hoorde ik het alleen tijdens het sturen, nu giert ie constant.
Maar daar hoor je volgens mij helemaal niet aan te komen bij een versnellingsbak reparatie
Daarnaast jankt de de stuurbekrachtiging pomp nu ook bij stilstant (niet bewegen van stuur)
Eerst hoorde ik het alleen tijdens het sturen, nu giert ie constant.
Maar daar hoor je volgens mij helemaal niet aan te komen bij een versnellingsbak reparatie

-
mo
Bericht
hallo,
ben net lid geworden,
mijn probleem: mijn mini maakt hoge toeren maar geen snelheid, daarmee bedoel ik als ik aan het rijden ben op de snelweg gaat mijn toerenteller heel hoog als ik meer gas geef, daarnaast maakt het een ratelende geluid die vanuit de bestuurderskant komt... hoe kan ik dit oplossen en wat moet er aan gemaakt worden.
kan iemand mij helpen!!!
Groetjes,
morad
mini vooper 1.6 benzine 2002 km;191.000 (handgeschakeld)
ben net lid geworden,
mijn probleem: mijn mini maakt hoge toeren maar geen snelheid, daarmee bedoel ik als ik aan het rijden ben op de snelweg gaat mijn toerenteller heel hoog als ik meer gas geef, daarnaast maakt het een ratelende geluid die vanuit de bestuurderskant komt... hoe kan ik dit oplossen en wat moet er aan gemaakt worden.
kan iemand mij helpen!!!
Groetjes,
morad
mini vooper 1.6 benzine 2002 km;191.000 (handgeschakeld)
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier! Klinkt als een koppeling die op z'n einde is gelopen. Mogelijk ook een bak die stuk is gezien het bouwjaar en de km stand. Roy (forum naam Spenki) kan je wellicht verder helpen dmv reparatie en revisie. Lijkt me geen strak plan nog vele km's te maken voordat je ergens stil staat langs de weg.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors