Jefkeuh's Coupé SD ... Update + nieuwe foto's August '14 p18
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Jefkeuh's Coupé SD ... Just some new pictures! P17
Gewoon doen zoveel mooier en rijd echt veel beter. En hij toch ook recent? Is dat in België anders wij hoeven hier met een nieuwe de eerste paar jaar niet naar de keuring en dan bewaar je de standaard set en schroef je die weer terug als je naar de APK gaat

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Idd. Dat is het voordeel van een schroefset + het comfort t.o.v. alleen veren.
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Het verschil in comfort van schroefset t.o.v veren maakt me niet uit, aangezien een maat van me (Fitchie van hier opt forum) met Cobra-veren rondrijdt, en zen auto is haast even stug als de mijne die niet verlaagd is....
Wat betreft de keuring, en nieuwe auto moet bij ons pas in zijn 4de jaar voor de eerste controle, dus dat is bij mij nog zo'n 2,5 jaar. Nog een lange tijd dat ik verlaagd kan rondtoeren, zonder daarover na te denken. Maar als ik morgen een accident doe, en ze ontdekken dat ie verlaagd is, trekt de verzekering haar handjes terug, en kan je de hele boel uit eigen zak gaan betalen
De auto op een ''legale'' manier laten verlagen kan ook, maar daarvoor moet je de auto verlaagd laten keuren, waardoor je een soort 'tuningsattest' krijgt. Maar voor je dit hebt, betaal je zo'n €100 extra voor wat papierrommel....
Veel Belgische mensen rijden verlaagd rond en het is helemaal geen probleem, tot je op een dag wat tegenkomt, en je dik in de sh!t zit...
Wat betreft de keuring, en nieuwe auto moet bij ons pas in zijn 4de jaar voor de eerste controle, dus dat is bij mij nog zo'n 2,5 jaar. Nog een lange tijd dat ik verlaagd kan rondtoeren, zonder daarover na te denken. Maar als ik morgen een accident doe, en ze ontdekken dat ie verlaagd is, trekt de verzekering haar handjes terug, en kan je de hele boel uit eigen zak gaan betalen

De auto op een ''legale'' manier laten verlagen kan ook, maar daarvoor moet je de auto verlaagd laten keuren, waardoor je een soort 'tuningsattest' krijgt. Maar voor je dit hebt, betaal je zo'n €100 extra voor wat papierrommel....
Veel Belgische mensen rijden verlaagd rond en het is helemaal geen probleem, tot je op een dag wat tegenkomt, en je dik in de sh!t zit...
Yes, This is a cult!..... #ThirtySecondsToMars
This is War Tour @ Lotto Arena November 2011 -> Check!
Love Lust Faith + Dreams Tour @ Lotto Arena November 2013 -> Check!
- Fitchie
- Mod virus alert!
Bericht

Nog 2 archief foto's :

Zo is dat !Ian schreef:De zwart gespoten ringen staan dik! Schitterend en zoveel beter dan de plastiesmurrie.

Nog 2 archief foto's :

Let's keep full control !

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Dik duo hoor heb je al het chroom overgeheveld naar 1 auto 

- Fitchie
- Mod virus alert!
Bericht
Good one !Casper schreef:Dik duo hoor heb je al het chroom overgeheveld naar 1 auto

Let's keep full control !

- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
en owja: Dikke plaatjes trouwensss!
Haha!Casper schreef:Dik duo hoor heb je al het chroom overgeheveld naar 1 auto

We moeten dringend nog eens fototjes gaan maken! Hier hangt die plastismurrie er nog aan + heb ik nog geen DL's + men cola-blikjesFitchie schreef: Nog 2 archief foto's :

en owja: Dikke plaatjes trouwensss!

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Hele dikke combo!!!! Beiden prachtige 'S'jes!!!
En mooie platen natuurlijk zo

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie foto's jongens! Leuk om deze twee dikke MINI's samen te zien 

- Sven
- Volledig MINI minded!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks guys! ;-)
(Al ben ik daar DIK tevreden over!
)
Merciiii ;-) Al is de mijne maar een 'nepperd' hoor, ligt een bescheiden dieselblokje voorinmaximiliaan schreef:Hele dikke combo!!!! Beiden prachtige 'S'jes!!!En mooie platen natuurlijk zo

(Al ben ik daar DIK tevreden over!

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Zit meeeeeer dan voldoende koppel in
En dus met recht evengoed een S wat mij betreft ;-)
Bescheiden zou ik het blokje niet willen noemenMiniJefkeuh schreef:Thanks guys! ;-)
Merciiii ;-) Al is de mijne maar een 'nepperd' hoor, ligt een bescheiden dieselblokje voorinmaximiliaan schreef:Hele dikke combo!!!! Beiden prachtige 'S'jes!!!En mooie platen natuurlijk zo
![]()
![]()
(Al ben ik daar DIK tevreden over!)

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
, maakte dan ook maar een grapje
Het blok levert voldoende power om behoorlijk wat achter je te laten aan de stoplichten, maar een echte S kan ik niet aan, alles behalve zelf!
Ik vind ook dat je voelt dat er meer in het blok zit, want als je weet dat het in een 20d van BMW 184pk levert, dan kom ik ongeveer 50pk tekort
Al valt dat makkelijk op te lossen natuurlijk
Maar je hoort me alles behalve klagen, ik rij dagelijks met plezier in de wagen, en kwa beleving is de trekkracht gewoon Top!
Nee, dat is het inderdaad niet hoormaximiliaan schreef: Bescheiden zou ik het blokje niet willen noemenZit meeeeeer dan voldoende koppel in
En dus met recht evengoed een S wat mij betreft ;-)

Het blok levert voldoende power om behoorlijk wat achter je te laten aan de stoplichten, maar een echte S kan ik niet aan, alles behalve zelf!
Ik vind ook dat je voelt dat er meer in het blok zit, want als je weet dat het in een 20d van BMW 184pk levert, dan kom ik ongeveer 50pk tekort

Maar je hoort me alles behalve klagen, ik rij dagelijks met plezier in de wagen, en kwa beleving is de trekkracht gewoon Top!
- MiniJefkeuh
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Jefkeuh's Coupé SD ... Nieuwe update August '14 :O :-D
Zo zo, dat is een tijd geleden! 
Dus wordt het maar eens tijd een kleine update te brengen van de Mini
De Mini rijdt nog steeds even fantastisch dan dat hij al deed en stap nog steeds met de glimlach er in en uit, maar heeft ondertussen wel enkele optische nieuwigheden gekregen
De grootste aanpassing zijn de JCW-skirts die gemonteerd zijn, wat naar mijn weten een pak stoerder staat dan de standaard plastic trims.
Ook heb ik hier en daar wat Carbon toegevoegd, om te beginnen met covers voor de deurklinken, de scoop, kofferhandgreep, dashboard en deurgrepen aan de binnenkant.
Een goeie foto van de deurklinken ontbreekt, maar die volgt wel een keertje

Ook een paar weken terug, tijdens een mooie zomerdag, eens een dagje onderweg geweest met Bernd en z'n heerlijke JCW Roadster, en daar mochten natuurlijk geen plaatjes van ontbreken!

Dus wordt het maar eens tijd een kleine update te brengen van de Mini

De Mini rijdt nog steeds even fantastisch dan dat hij al deed en stap nog steeds met de glimlach er in en uit, maar heeft ondertussen wel enkele optische nieuwigheden gekregen

De grootste aanpassing zijn de JCW-skirts die gemonteerd zijn, wat naar mijn weten een pak stoerder staat dan de standaard plastic trims.
Ook heb ik hier en daar wat Carbon toegevoegd, om te beginnen met covers voor de deurklinken, de scoop, kofferhandgreep, dashboard en deurgrepen aan de binnenkant.

Een goeie foto van de deurklinken ontbreekt, maar die volgt wel een keertje

Ook een paar weken terug, tijdens een mooie zomerdag, eens een dagje onderweg geweest met Bernd en z'n heerlijke JCW Roadster, en daar mochten natuurlijk geen plaatjes van ontbreken!

- Bernddl
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Jefkeuh's Coupé SD ... Update August '14 ! :D
Dikste Coupé maat! Altijd fun om met u 'on the road' te zijn!
En die Carbon.. HOE ENORM LEKKER IS DAT
+ ons duo staan samen lekker op de foto!
En die Carbon.. HOE ENORM LEKKER IS DAT

+ ons duo staan samen lekker op de foto!

Onze sponsors