enuuhhh gauw die camper iets positiever!

Heb natuurlijk wel wat voorwerk gedaan, en dacht: als het anderen is gelukt dan moet het mij ook lukken!speedy schreef:dik hoor ! respect dat je het hebt geprobeerd 8-)
Hankook Ventus V12 in 215-40-17. Ligt er m.i. precies goed op (heel licht getrokken, maar nauwelijks opvallend).Werffy schreef:Erg nice!!!
Welk bandje heb je er nu onder?
Wel grappig dat je twijfelde over de pasvorm van de XXR's, maar het wel aandurfde om 8,5x18 te proberen (welke overigens ook zééér dik staan!).Remonvdh schreef:Heel erg dik! Heb ook een tijd het idee gehad om XXR's eronder te gooien, alleen was ik bang dat het niet ging passen en uiteindelijk ook de keuze gemaakt voor 18", maar misschien dat als ik de Mini hou deze er ook nog een keer onder gaan komen!!!
Aanlopen valt tot dusver erg mee. Voorzijde loopt vrij, achterzijde loopt iets aan bij het te snel nemen van een hoge drempel. Aan de achterzijde is de kunststofrand van de spatbordrand wel weg gedremeld, wat natuurlijk ook iets meer ruimte geeft. Zoals het er nu uitziet hoeft de metalen rand nog niet gerold te worden. De huidige hoeveelheid negatieve camber zorgt er misschien ook voor dat hij nauwelijks aanloopt. Ik hoop dat het zo blijft als de camber wat minder negatief staat.ajede schreef:Staat schitterend!
![]()
Maar loopt dit nu niet aan?
Onze sponsors