Brightness' Hyper Blue R53
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new wheels, picture bomb p.
Ziet er super uit! En mooie foto's ook!
- Remonvdh
- Be Mini
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new wheels, picture bomb p.
Bedankt voor de positieve reacties, mannen!

Is me idd goed bevallen. Marc is zeker een vakman. Dat is ook wel te zien aan zijn eigen projectauto's, die ook aanwezig waren (Golf mk1, BMW 6-serie en BMW 3-serie)ajede schreef:Goed te lezen dat het je bevallen is in Baarlo!
Marc weet echt waar die het over heeft he....![]()
enne....
Staat waanzinnig gozer!
ps. stond er nog wat leuks binnen?
Ik ben benieuwd, Ruben! Tijd voor een SYR...RubenR6 schreef:Echt super mooi zo!
Volgende week komen de r95's er bij onder

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new wheels, pics p.16
Vond het al een schitterende bak, maar nu helemaal. Staat echt in mooie lijnen!!
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Mooi man! Is hij vooraan ook gerold? Kunststof randje weg gedremeld en metalen lip omgerold? Heb ook zo'n rolapparaat liggen dus die kan misschien nog van pas komen dan! 

1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Zeg je nu pas! Had je donderdag wel ff kunnen rollen bij mijLosCreepers schreef:Mooi man! Is hij vooraan ook gerold? Kunststof randje weg gedremeld en metalen lip omgerold? Heb ook zo'n rolapparaat liggen dus die kan misschien nog van pas komen dan!

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Aan de voorzijde heb ik niets gedaan; de kunststof rand is al zo goed als weggesleten door het rijden. Het metalen randje aan de voorzijde lijkt geen belemmering te zijn.LosCreepers schreef:Mooi man! Is hij vooraan ook gerold? Kunststof randje weg gedremeld en metalen lip omgerold? Heb ook zo'n rolapparaat liggen dus die kan misschien nog van pas komen dan!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
heel vet !!
maar als je nu snoeihard over een rotonde rijd zaagt je band wel je wielboog in lijkt mij....
maar als je nu snoeihard over een rotonde rijd zaagt je band wel je wielboog in lijkt mij....
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Tijdens enkele sportieve bochten tot dusver nog geen problemen. Haakse bochten heb ik nog niet met hoge snelheid genomen. Ik probeer gewoon een tijdje zo te rijden; tijd zal wel leren of het problemen geeft. Mocht de voorzijde problemen gaan geven dan laat ik het metalen randje daar ook rollen, of er komen 205-40 banden aan de voorzijde wat ook iets meer ruimte geeft.
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaaf ding! Met Dump'd een rondje eromheen gelopen... Rolkooi met dat stickertje staat erg goed, en de nieuwe wielen vind ik ook erg geslaagd! 

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Thanks! Zag die van jouw idd ook staan op Dumpd. Bijzonder dik! En jouw auto overtuigde me van iets waar velen het niet mee eens zullen zijn: een Cooper spoiler staat mooier dan een Cooper S spoiler! 

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Cooper spoiler is inderdaad wat subtieler dan zo'n grote flap.

Deze foto heb ik gisteren even gemist... Dockshelters zijn altijd goed alachtergrond!
Ik moet van m'n eigen auto ook nog steeds wat foto's gaan maken, maar het ontbreekt me telkens aan inspiratie.

Oef, dat staat wel even wat stakker in de rand dan de mijne doet! Jammie...

Deze foto heb ik gisteren even gemist... Dockshelters zijn altijd goed alachtergrond!

Oef, dat staat wel even wat stakker in de rand dan de mijne doet! Jammie...

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - nieuwe wielen, pics p.13 en
Dat ziet er echt HEEL erg dik uit! Nice!Brightness schreef:Vandaag naar Dreamworks geweest om de wielkasten te laten rollen. Ik verbaas me erover hoeveel ruimte hier nog mee te winnen is!Na het uitrollen de achterzijde nog een stukje laten zakken. Wat een verschil! De achterzijde kan nu lager dan ik ooit zou willen; de voorzijde is nu bepalend voor hoe laag ik kan gaan en niet meer de achterzijde.
![]()
Auto staat nu precies zoals ik gehoopt had: wielkasten helemaal gevuld, zowel in verticale als in horizontale richting. Geen noemenswaardige aanloop. Helemaal super! Pfff, ben zo blij als een klein kind!![]()
FOTO'S!!!![]()

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oei wat lekker zeg, wat een onwijze ride maak je er van zeg.
R53 MCS HB / Pepper White
Onze sponsors