Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Milltek downpipe
Ja zeker ziet er goed uit en ook mooi qua prijs en bij deze staat er ook bij dat hij geschikt is voor ons blok. Vorige keer stond er ook een mooie CAI te koop op het forum had het toen met Klaas er over maar bij het nieuwe blok zit de luchtmassameter op een andere plek dus je kan niet elke CAI installeren. Maar ik vertel ongetwijfeld niets nieuws

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
Bericht
was voor de aanpassingfrankie schreef:Ik heb een 200 cell's Supersprint, geen melding, ok ook geen Mini![]()
Huh? Jij kreeg een melding terwijl je al aangepaste software had?speedy schreef:Ik had met de Milltek wel een melding icm software tuning.

- speedy
- NMC Legend
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
2 bestellen?
Deze is geschikt voor de complete nieuwe range vanaf 2007. Race/performance versie inc. nieuw schut komt op 400,- dollar volgens mij.Casper schreef:Ja zeker ziet er goed uit en ook mooi qua prijs en bij deze staat er ook bij dat hij geschikt is voor ons blok. Vorige keer stond er ook een mooie CAI te koop op het forum had het toen met Klaas er over maar bij het nieuwe blok zit de luchtmassameter op een andere plek dus je kan niet elke CAI installeren. Maar ik vertel ongetwijfeld niets nieuws
2 bestellen?

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik dacht laat ik eens gek doen, dus gelijk maar even nieuwe schijven besteld. Tarox F2000, deze week ergens even ophalen.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Weet je het echt zeker want er zit een verschil in het blok hoor in de modellen van vanaf 2012 een CAI van een R56 van 2007 past niet op mijn blok

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is toch alleen de luchtmassameter die het verschil maakt?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is voor de R56, 57, 58, 59, 60 en 61 beschikbaar. En voor 2012 is ook een oplossing beschikbaar. Staat allemaal op nam volgens mij.Casper schreef:Weet je het echt zeker want er zit een verschil in het blok hoor in de modellen van vanaf 2012 een CAI van een R56 van 2007 past niet op mijn blok
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je ziet het al op het plaatje. Normaal zit de behuizing van de lmm direct op de airbox geschroefd. De DoS airbox heeft daar nog een 90 graden bocht zitten die met een slangenklem vast zit.

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
bij mijn Forge ook. Alleen dan zonder lmm, want die had de N14 S niet.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Nee ik sla ff over ga eerdaags verhuizen dus stop ff met modden vind het wel ff goed heb nog een paar andere dingen liggen die had ik al. Moet ook iets leuks houden voor het aankomend voorjaarWilcoos schreef:Deze is geschikt voor de complete nieuwe range vanaf 2007. Race/performance versie inc. nieuw schut komt op 400,- dollar volgens mij.Casper schreef:Ja zeker ziet er goed uit en ook mooi qua prijs en bij deze staat er ook bij dat hij geschikt is voor ons blok. Vorige keer stond er ook een mooie CAI te koop op het forum had het toen met Klaas er over maar bij het nieuwe blok zit de luchtmassameter op een andere plek dus je kan niet elke CAI installeren. Maar ik vertel ongetwijfeld niets nieuws
2 bestellen?

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan weer veilig verder zaterdag:

Zijn mijn kantoorhandjes tenminste een beetje beschermd
3 paar besteld, dus kan voorlopig vooruit.

Zijn mijn kantoorhandjes tenminste een beetje beschermd

3 paar besteld, dus kan voorlopig vooruit.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors