Hey Richard,
welkom hier!.
Ik ben niet zo'n fan van de Beetle, maar die van jou zag er zeker oké uit.
Veel plezier op t forum en tot meets,
Huib
Even voorstellen
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- richardk
- One wheel wonder
Bericht
Re: Even voorstellen
Dank jullie.
Inmiddels staat er een r53 mini cooper s met een works motor en uitlaatpakket voor de deur.
Vol leder, sport plus onderstel en in electric blue met wit dak. Verder glanszwarte 17 inch s spokes.
Zijn wat kleine werkzaamheden aan, maar daar schrik ik niet van.
Bak schakeld goed, stuurpomp hoor je niet alleen fibratie met stevig optrekken.
Denk dat dit door de hoek van de homokineten komt dus even 2 nieuwe aandrijfasjes plaatsen, en wat beter rubber om de velgjes.
Inmiddels staat er een r53 mini cooper s met een works motor en uitlaatpakket voor de deur.
Vol leder, sport plus onderstel en in electric blue met wit dak. Verder glanszwarte 17 inch s spokes.
Zijn wat kleine werkzaamheden aan, maar daar schrik ik niet van.
Bak schakeld goed, stuurpomp hoor je niet alleen fibratie met stevig optrekken.
Denk dat dit door de hoek van de homokineten komt dus even 2 nieuwe aandrijfasjes plaatsen, en wat beter rubber om de velgjes.
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
We (Deroo en ik) zagen gistermiddag rond een uur of half 5 wel een blauwe met wit dak bij Anne in de buurt rijden, was hem dat misschien??
Ron.
Ron.
- richardk
- One wheel wonder
Bericht 
als er liefhebbers voor deze velgen zijn hoor ik t graag. weet niet wat ik er voor vragen kan? zitten 205 40 17 roadstone bandjes op..

als er liefhebbers voor deze velgen zijn hoor ik t graag. weet niet wat ik er voor vragen kan? zitten 205 40 17 roadstone bandjes op..
- richardk
- One wheel wonder
- richardk
- One wheel wonder
Bericht
kameraad heeft nog een bilstein schroefset liggen van r55 mini.. krijg ik deze pas op mijn r53?
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- richardk
- One wheel wonder
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- richardk
- One wheel wonder
- richardk
- One wheel wonder
- richardk
- One wheel wonder
Bericht
Dank je... Heb ik mooi uitgangspunt voor de 18 inch driedelig voor volgend jaar..
- richardk
- One wheel wonder
Bericht
nieuwe zomerwielen net gewonnen op ebay.. wat laat ik ff in het midden, maar de superlichte bbs mogen eventueel weg
Onze sponsors