Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 21:13

Dan waren ze bij mij op het feestje afgelopen jaar. Leuk yo die feestjes :)

P300/P310 zijn idem broertjes. Vind ik lastige keuze. Als je echt voor dun gaat neem dan straks de nieuwe U600 of de U100 - de dunste mobiel ooit met 5.9 mm - dat is nog dunner dan de X820. Zoek er maar eens op! D900i vind ik ook een aanrader als je echt naar Samsung kijkt. Motorola heeft niet echt een RAZR opvolger. De KRZR is niet zo sterk als veel Samsung producten. W880i verhaal staat hierboven, niet mijn keuze! En als je ervoor kiest dan wel de grijze en niet de zwarte.

Samsung U100:

Afbeelding Afbeelding

De Shine is wat aan de dikke kant. Goede tip, kijk niet na de reclames, maar net ff verder. Laat je nooit wat aankletsen, want er is zoveel meer moois in de winkel te vinden. De verkopers verkopen de ene dag het ene de andere dag het andere.

KPN is lastig, ze willen de klanten niet kwijt. Als je een keer wat anders wilt dan laat maar weten gaan we shoppen naar wat anders. Als je wilt verlengen dan kan je dat ook via een webshop doen, die verlengen zowiezo voor je.

MR
Laatst gewijzigd door MR op 10 apr 2007, 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

10 apr 2007, 21:16

Wanneer is er weer een feestje??? :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 21:29

MR schreef:
CooperS-lightningblue schreef:Ik ben aan het kijken voor een abonnement met een Sony Ericsson W880i. Heb nog geen aankopen gedaan, alleen wezen kijken. Wil toch weer een abonnementje en graag jullie reacties!
W880i weet je dat wel zeker..... SMS je veel? Dan zou ik toch even verder kijken, want die toetsen vind ik niet best. Ook de camera is niet zo best en geen radio! Ga dan binnenkort voor de W610i? Bevel ik echt aan boven de W880i......

Wat is je belgedrag? Wat wil je uitgeven maximaal per maand? SMS bundel, internet op je telefoon lijkt je dat wat? Luister je veel muziek, wil je goede foto's kunnen maken?

MR
SMS vrij veel. Zou niet precies kunnen zeggen hoeveel. Bel er ook niet veel mee, word voornamelijk gebeld en voor het bellen heb ik een eigen huistelefoon. Ik wil max. 15-20 euro per maand uitgeven. Rest kan me niet zoveel boeiend. Leuke camera erop is wel leuk, maar geen must. Luister nauwelijks muziek, laat staan via een telefoon, dus dat hoeft niet.

Vind de W880i een net dingetje om te zien. Daar basseer ik toch de koop op meestal. Geen idee of ze "goed" zijn. Het moet sowieso een Sony Ericsson worden en hij MOET bluetooth hebben. Anders nog iets?
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

10 apr 2007, 21:35

CooperS-lightningblue schreef: Anders nog iets?
Rose. :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer

10 apr 2007, 21:44

MR schreef:Dan waren ze bij mij op het feestje afgelopen jaar. Leuk yo die feestjes :)

P300/P310 zijn idem broertjes. Vind ik lastige keuze. Als je echt voor dun gaat neem dan straks de nieuwe U600 of de U100 - de dunste mobiel ooit met 5.9 mm - dat is nog dunner dan de X820. Zoek er maar eens op! D900i vind ik ook een aanrader als je echt naar Samsung kijkt. Motorola heeft niet echt een RAZR opvolger. De KRZR is niet zo sterk als veel Samsung producten. W880i verhaal staat hierboven, niet mijn keuze! En als je ervoor kiest dan wel de grijze en niet de zwarte.

Samsung U100:

De Shine is wat aan de dikke kant. Goede tip, kijk niet na de reclames, maar net ff verder. Laat je nooit wat aankletsen, want er is zoveel meer moois in de winkel te vinden. De verkopers verkopen de ene dag het ene de andere dag het andere.

KPN is lastig, ze willen de klanten niet kwijt. Als je een keer wat anders wilt dan laat maar weten gaan we shoppen naar wat anders. Als je wilt verlengen dan kan je dat ook via een webshop doen, die verlengen zowiezo voor je.

MR
Heel erg bedankt! for the info. Ik ben niet echt merk gebonden. Het maakt me niet uit wat voor een telefoon het is als het maar belt en sms't en niet een soort bult op je been is. (vandaar DUN!). Op zich heb ik slechte ervaringen met nokia, ericson, samsung en motorola. Eigenlijk al m'n telefoons behalve m'n pocketline swing. Die deed het gewoon altijd.

Wat ik vergeten was te melden: Bluetooth en Apple compatible (iSync) is wel een must.

Ik heb over KPN helemaal niets te klagen. Doet het bijna overal. (Libië kreeg ik hem niet aan de praat :s ) Rekeningen varieren ook. Heb een abbo van €42 euro. Soms bel ik voor €175. (buitenland) soms onder mn abbo.

Ik ben hartstikke tevreden dus over abbo. Kan vast een stuk goedkoper, maar is niet prioriteit. Ik wil een gratis nieuwe telefoon en als het ff kan wat extra's.

iDD
Laatst gewijzigd door iDarkDesign op 10 apr 2007, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 21:44

Kaj,

dan zou ik wachten op de W610i (binnen drie weken binnen) of de K550i nemen. W610i grotere geheugenkaart erin, kabel gebruiken die erbij zit en dan aansluiten op je AUX in in je R56. Super geluid en je hebt je muziek altijd bij je...... :)

Camera bij beide is beter dan die van de W880i. En smsen gaat veel beter dan met dat keyboard van die W880i. W850i in het wit is ook erg mooi, maar wel wat dikker. W810i is erg goed product en goedkoop momenteel omdat ie er al maanden is. Dan krijg je dat!

http://www.gsmtrack.nl/?page=merken&id= ... oelgroep=1

Abonnement is lastig. Wat heb je nu? Wil je daar weg? Wil je verlengen? Heb je al opgezegd?

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 21:48

IDD,

als je echt dun wilt neem dan de U100. Wil je de slider variant neem dan de U600? Vind je dat wat te duur kan je voor de D900 of D900i gaan. Die laatste komt er nog aan. Die dingen zijn Ultra dun! Wil je nu al verlengen kijk dan eens bij KPN. Ze hadden een mooie actie waarbij je zelf de kleur van de D900 mocht kiezen (uit drie varianten) en er een gratis BT headset bij kreeg in dezelfde kleur. (De D900 moet uit het assortiment dus daarom krijg je nu dit soort acties. De U600 is zijn opvolger....... >) )

Maar wacht nog ff een maandje, dan is het bijna de periode waarin allerlei nieuwe modellen komen normaal. Net voor de vakantieperiode krijgt iedereen zijn vakantiegeld en dan gaat iedereen ineens uitgeven. Dan moeten je nieuwe producten op de markt liggen. Dus doen de fabrikanten dat. Ik denk dat er veel meer keuze is aan nieuwe dingen in de komende weken en dan zijn ook de mooiste nieuwe dingen binnen.

MR
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 21:54

Blont-007 schreef:Wanneer is er weer een feestje??? :mrgreen:
Ben ook wel in voor een feesje (shakeit) :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 22:16

MR schreef:Kaj,

dan zou ik wachten op de W610i (binnen drie weken binnen) of de K550i nemen. W610i grotere geheugenkaart erin, kabel gebruiken die erbij zit en dan aansluiten op je AUX in in je R56. Super geluid en je hebt je muziek altijd bij je...... :)

Camera bij beide is beter dan die van de W880i. En smsen gaat veel beter dan met dat keyboard van die W880i. W850i in het wit is ook erg mooi, maar wel wat dikker. W810i is erg goed product en goedkoop momenteel omdat ie er al maanden is. Dan krijg je dat!

http://www.gsmtrack.nl/?page=merken&id= ... oelgroep=1

Abonnement is lastig. Wat heb je nu? Wil je daar weg? Wil je verlengen? Heb je al opgezegd?

MR
Ik heb geen abonnement meer omdat ik daar te weinig voor belde en smste, maar dat is in de tussentijd wat omhoog gegaan. Het is voor mij inmiddels weer interessanter om een abonnement te nemen. Maar een abonnementje van 15 a 20 euro is denk ik prima. Wil overigens wel een goede provider. Orange sucks!

Maar de W610i zeg je? Klinkt interessant. Hebbie een plaatje?
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 22:26

Ja hoor, natuurlijk!

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10747

http://www.se-community.com/album.php?album_id=551

http://www.se-community.com/min.php?s=177

Afbeelding
Er is ook een witte variant van!

Ik zat zelf te denken aan 1 van de andere vier, maar moet nog even navragen waar momenteel de leukste acties zijn. De W610i is er nog niet, nog een paar weekjes maar de moeite waard om te wachten. Anders kom je maar een keer lang kan je hem zien als ie hier ligt.

MR
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2007, 03:39

MR schreef: ik heb nog een K800i voor je in de aanbieding. Dat is de opvolger van de K750i en heeft dat probleem niet meer. Verder een super camera, de beste in de markt momenteel.
Benno,

een pakket samen is er niet echt. T-mobile zijn dan de bedrijven die je nodig hebt. Een andere tip is T-mobile nemen met een pakket van 10 Euro en onbeperkt internetten. Daarna sluit je je mobiele telefoon aan op je laptop en hoppa hoge snelheid internet via je telefoon op je laptop.

T-mobile zal niet blij worden en ook aan je vragen of je dat doet, maar je roept gewoon dat je dat niet doet. Ik ken ermee dit dat doen.... en dat voor 10 euro per maand. Dus dat is een optie!

MR
Kan ik helemaal bevestigen!
Heb de K800i met voor 10 euro onbeperkt internetten.

Van harte aanbevolen!
:)
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 apr 2007, 08:58

beste Marc,

Ik ben nu in het bezit van een Nokia 9300 I Communicator en mag in december eindelijk weer een nieuwe uitkiezen.
Weet jij toevallig of Nokia op korte termijn met een vergelijkbaar nieuw model uitkomt??
Als er nog geen nieuw model is, kan je me dan een vergelijkbaar model adviseren.

Groeten,
Floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2007, 09:58

MR schreef:Ja hoor, natuurlijk!

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... &pid=10747

http://www.se-community.com/album.php?album_id=551

http://www.se-community.com/min.php?s=177

Afbeelding
Er is ook een witte variant van!

Ik zat zelf te denken aan 1 van de andere vier, maar moet nog even navragen waar momenteel de leukste acties zijn. De W610i is er nog niet, nog een paar weekjes maar de moeite waard om te wachten. Anders kom je maar een keer lang kan je hem zien als ie hier ligt.

MR
Dat is inderdaad een net dingetje. Vind hem in het zwart toch mooier ben ik bang. Ik wacht gewoon nog, dan kan ik inderdaad wel een keer komen kijken/proberen. Thanks MR! :mrgreen:
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2007, 10:53

florisvandam schreef:beste Marc,

Ik ben nu in het bezit van een Nokia 9300 I Communicator en mag in december eindelijk weer een nieuwe uitkiezen.
Weet jij toevallig of Nokia op korte termijn met een vergelijkbaar nieuw model uitkomt??
Als er nog geen nieuw model is, kan je me dan een vergelijkbaar model adviseren.

Groeten,
Floris
Floris, natuurlijk komt er een opvolger, al mag je die niet echt opvolger noemen vind ik zelf. Het is de E90 met de volgende lijst aan specs:

Ingebouwde GPS ontvanger, HSDPA, volledig toetsenbord, 3.2 Mpixel camera, VGA kwaliteit video, groot scherm, smartphone natuurlijk, ...... en ga zo nog maar ff door.

Het toestel is alleen anders dan de Series 80 interface die je op de 9300i hebt. Ik zou dolgraag van je horen hoe je het toestel gebruikt. Als jij een die-hard gebruiker bent van de 9300i in al zijn facetten dan is de E90 misschien een kleine mispeer voor je. Gebruik je gewoon standaard functionaliteit en zou je zo kunnen switchen naar elk ander toestel dan is de E90 zeker de moeite waard. Het toestel heeft mee een multimedia gedachte erachter, ook al heet het toestel E90 Communicator.......

Hierbij wat foto's en video's. Hopelijk kan je er wat mee:

Officiele pagina van Nokia: http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_118960

9500, E90 en 9300i naast elkaar

Afbeelding

Wat video's van mijn hand in Barcelona afgelopen februari:

Korte preview van mijn hand:

Deel 1: http://www.pdatotaal.info/forum/showpos ... tcount=200

Deel 2: http://www.pdatotaal.info/forum/showpos ... tcount=202

Volledige review volgt nog, omdat tot op heden alleen proto's heb gehad. Toestel komt in twee kleuren in de komende weken op de markt. Beperkte oplage alleen!

MR
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 apr 2007, 11:03

Dat ziet er mooi uit Marc, ik heb de 9300 eigenlijk gekozen voor het overzichtelijke agenda systeem.
Heb geen Pushmail abonnement, kost mij te duur en zal het bijna niet gebruiken.
Denk dat hij rond december nog te leveren is aangezien het een beperkt model is.
Super bedankt voor de info marc.
Zit trouwens nu bij Vodafone, goede profider of zijn er volgens jouw betere!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.

Terug naar “Kletshoek”