LosCreepers' Stanced R53 - Bijgeluidje?

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: LosCreepers' R53 - Schroefset gemonteerd, maar...

01 okt 2013, 23:33

Vmaxx heb ik ook gehad, vond hem persoonlijk wat stug, maar weggedrag was velen malen beter dus prima set voor prima prijs
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

Re: LosCreepers' R53 - Teaser!

02 okt 2013, 18:10

Afbeelding

Bruuuuuut!
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

Re: LosCreepers' R53 - Schroefset gemonteerd, maar...

02 okt 2013, 18:15

Nice wheels!
Betere pics, Please!
Klopte de ET-waarde nou of is het toch ET25?
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

02 okt 2013, 18:20

Vanavond concert bezoeken in Amsterdam, velgen liggen achterin een auto in de P+R hier! Ik hoop morgen te kunnen monteren! (:

ET-waarde klopt wel, het is echt ET35. Hij heeft ook iets minder concave zoals je kunt zien, maar ziet er nog steeds dik uit!

Als ze eronder zitten meer plaatjes! Vrees wel dat ik ook aan de camberplates moet. Waar kan ik verstelbare plates het gunstigst vandaan halen?
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2013, 23:51

hebben hebben hebben!!!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2013, 07:16

Ziet er wel strak uit ..
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2013, 11:09

Zitten ze er al onder?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

03 okt 2013, 17:37

mushrop schreef:Zitten ze er al onder?
x2

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2013, 18:32

ik hoop x4 want op 2 rijdt zo lastig :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

03 okt 2013, 18:43

:lol:
Maarruhh...nog steeds geen pics hier... :roll:

Afbeelding
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

03 okt 2013, 19:45

Het zit eronder! Schraapt goed, die bumper... Nu in de opslag om de achterste wielbogen wat aan te passen voor betere fitment...

Vanavond foto's! :)
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:

Re: LosCreepers' Stanced R53 - XXR 530

04 okt 2013, 00:51

Pfoe, wat een werk. Van de week nieuw setje V-Maxx gekocht, die zou wel laag moeten gaan. Bij het demonteren van de FK set de poten naast elkaar gelegd, je ziet wel duidelijk verschil. V-Maxx maakt gebruik van de originele veerschotels, waardoor er een hele breed uitlopende veer op de veerpoot zit. Ik heb een V-Maxx set gekocht om laag te kunnen.. en ergerde me dus dood aan die meeeeegadikke stelring die op de veerpoot zat...

Afbeelding

Dus we hebben de draaibank even aangeslingerd voor wat custom werk! Scheelt 15mm!

Afbeelding

Het nare van een V-Maxx schroefset is dat de originele wielen blijkbaar niet meer passen. Dat merkte ik pas toen ik de wielen er weer op wilde schroeven... Ik had toen de nieuwe wielen al klaar liggen, daar moesten de banden alleen nog omheen... Lekkere timing dus, ik kon niet met de auto naar huis! De XXR nog wel even op de naaf geschroefd, die zou vrij moeten lopen...

Ik heb de banden om de velgen laten trekken, staat lekker getrokken maar niet heel extreem. Precies goed vind ik!

Afbeelding

Daarna de wielen op de auto gemonteerd. Ik had de XXR al eerder gemonteerd zonder band, maar met band scheelt het toch niet gek veel met de stelring..... :s

Afbeelding

Toen ik de auto van de krik liet zakken, dacht ik: 'Amai, dat kan lager!'. Dus auto weer omhoog, wiel er weer af... Maarja, stelring naar beneden draaien zou resulteren in een band die aanloopt... Spacer van 3mm ertussen gedaan, stelring naar beneden geschroefd, velg erop geprakt en voilà! Lekker tight!

Afbeelding

Daarna nog een keer van de krik laten zakken, dat was een stuk beter... Dit is dus zonder camber plates, alleen schroefset omlaag geschroefd.

Afbeelding

Wielen achter ook gemonteerd en de opslag uitgereden om buiten te kijken hoe het stond. Pfoei, toch wel laag geworden die auto! Was een beetje te verwachten, maar als je op een 100% vlakke weg bijna 24/7 met de bumper over de grond harkt... :dansen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker wel! De achterkant was nog een beetje hoog ten opzichte van de voorkant, vandaar dat de bumper ook zo dicht bij de grond zat. 50km rondgereden naar en door Rotterdam en het schrapen begon al een stuk minder te worden trouwens. :wink:

Ik ben nu bezig met finetunen, wielkasten beetje aanpassen, achter iets lager zetten, koppelstangen van stabistang uitmeten etc. Het is heel lastig die wielen te fotograferen (zeker met een iPhone...) want je ziet al gauw helemaal niks meer van het wiel. En als je het wiel er goed op hebt, is de rest van de foto overbelicht!

Nog twee om het af te leren van zonet, met zwarte Audi boutkapjes om het af te maken!

Afbeelding

Afbeelding

Cheers,
Reinoud
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 okt 2013, 01:00

Mooi verhaal man en ziet er mooi uit. Erg mooie wielen trouwens mooi hoor heb je trouwens nog meer plannen met de auto op het wielen en verlagen na?
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 okt 2013, 01:58

Jezus!!! :shock:

wat ziet dit er gaaaaf uit! :-))

:()
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

04 okt 2013, 07:27

Dikke wielen hoor! Staat super :-) je kan ook die lip onder je bumper er nog af dremelen om wat meer ruimte te krijgen.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”