De ÜBERmod: Cooper Roadster naar F56 Cooper naar F56 S JCW
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Mijn eerste mini, een cooper Roadster
Mooie velgen! Zou zo op de foto niet zeggen dat het 18" is. Nu nog wat lager en hij is af...
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Haha, dat klopt inderdaad maar als je ervoor staat oogt het wel iets groter en voller in de wielkast...en idd, lager mag nog wel
...
Thanks!louisvdd76 schreef:Mooie velgen! Zou zo op de foto niet zeggen dat het 18" is. Nu nog wat lager en hij is af...

Laatst gewijzigd door maximiliaan op 07 dec 2013, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie wielen, maar dat moeten dan wel imitatie R90's zijn aangezien ze OEM max 17" waren. Hoe dan ook, dikke wielen! Beetje lager is nu wel een must.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks! Klopt, zijn inderdaad imitaties, destijds onder de S hatch zaten de originele 17 inchers...en die waren te klein, daarom voor een maatje groter gekozen;-)mushrop schreef:Mooie wielen, maar dat moeten dan wel imitatie R90's zijn aangezien ze OEM max 17" waren. Hoe dan ook, dikke wielen! Beetje lager is nu wel een must.
Laatst gewijzigd door maximiliaan op 07 dec 2013, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Speciaal voor de foto als laatste vertrokken bij 't bedrijf ? Of heb je vooraf alles afgezet met linten?
Nice rims, maar verlaging is nu wel een klein aandachtspunt..

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik zou zeker kiezen voor een schroefset en niet alleen voor veren. Die van mij ligt best laag maar rijdt gewoon nog goed qua comfort.
Dat had ik ook 3 mods geleden... Ondertussen zijn er JCW brakes onderweg naar mij....maximiliaan schreef:en idd, lager mag nog wel...al had ik mezelf nog zo voorgenomen dat hij voorlopig goed was....
Ik zou zeker kiezen voor een schroefset en niet alleen voor veren. Die van mij ligt best laag maar rijdt gewoon nog goed qua comfort.
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Ooh echt? Dat had ik niet verwacht...heb je er ook 18 inch/run flats onder? Want het moet wel een beetje comfortabel blijven, zeker gezien de wegen in België zoals ik hierboven al schreef. Maar thanks voor de tip
Denk inderdaad wel dat het een stuk mooier zal zijn.
Hahaha, nee dit is gewoon in het centrum, toen ik binnenreed heb ik de foto's gemaakt ;-) Ja ik weet het....ben alleen bang voor het comfort want door de 18 inch plus run flats stuitert ie soms behoorlijk, zeker terug in België met de fijne wegen daar....:SRaymond schreef:Speciaal voor de foto als laatste vertrokken bij 't bedrijf ? Of heb je vooraf alles afgezet met linten?
louisvdd76 schreef:Dat had ik ook 3 mods geleden... Ondertussen zijn er JCW brakes onderweg naar mij....maximiliaan schreef:en idd, lager mag nog wel...al had ik mezelf nog zo voorgenomen dat hij voorlopig goed was....
Ooh echt? Dat had ik niet verwacht...heb je er ook 18 inch/run flats onder? Want het moet wel een beetje comfortabel blijven, zeker gezien de wegen in België zoals ik hierboven al schreef. Maar thanks voor de tip

Laatst gewijzigd door maximiliaan op 07 dec 2013, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik rij met een cobra EVO-R set.... Hardheid instelbaar dus dat is erg handig...
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Thanks voor de info!
Goed om te weten!!!louisvdd76 schreef:Ik rij met een cobra EVO-R set.... Hardheid instelbaar dus dat is erg handig...

Laatst gewijzigd door maximiliaan op 07 dec 2013, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, ik had de garage niet herkend ( nog niet geweest).
Wilde er nog wel even een minuutje of tien herrie maken en dan weer gratis eruit rijden, helaas nog niet gedaan.
Qua comfort heb ik iig wel iets ( aardig wat) in moeten leveren, maar voor comfort moet je een C5 kopen heb ik ooit hier ergens gelezen.
Wilde er nog wel even een minuutje of tien herrie maken en dan weer gratis eruit rijden, helaas nog niet gedaan.
Qua comfort heb ik iig wel iets ( aardig wat) in moeten leveren, maar voor comfort moet je een C5 kopen heb ik ooit hier ergens gelezen.

- RichardMINI
- Nieuw Lid
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Ja ik weet het, comfortabel is het nu al niet echt maar ik kan me nog goed mijn moeders eerste mini heugen in 2002 met sportonderstel op de Belgische wegen...dat was nieren in je keel ;-) Maar overweeg zeer zeker hem te verlagen, het oog wil ook wat ;-)
Hahahaha, als je het rustig wil hebben, moet je of s ochtends echt vroeg. s avonds later op de avond of op zondag ochtend...herrie maken kun je daar iig genoeg;-)Raymond schreef:Haha, ik had de garage niet herkend ( nog niet geweest).
Ja ik weet het, comfortabel is het nu al niet echt maar ik kan me nog goed mijn moeders eerste mini heugen in 2002 met sportonderstel op de Belgische wegen...dat was nieren in je keel ;-) Maar overweeg zeer zeker hem te verlagen, het oog wil ook wat ;-)
Thanks!!RichardMINI schreef:Gaaf hoor, mooie wielen!!

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Na gisteren enkele uren van noeste arbeid (wassen en polijsten) ziet hij er weer als nieuw uit, al zeg ik het zelf.
Laatst gewijzigd door maximiliaan op 21 nov 2013, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- coert60
- Mod virus alert!
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Thankscoert60 schreef:Ziet er goed uit!

Onze sponsors