Wit of zwart?
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Wit of zwart?
Ok, ik zit er al sinds zaterdag over te tobben. Ik moet aanstaande maandag naar de bmw garage bellen voor mijn afspraak voor nieuwe stickers. Maar ik kan echt niet kiezen tussen zwart of wit. Op mijn mini staan er nu zwarte. Maar andere raden mij dan weer witte aan. Aangezien de sportstrepen toch meer opvallen dan de gewone bonnet stripes weet ik het niet. Ik heb een cabrio dus is mijn dak zwart en aan de ene kant denk ik van ik pak zwarte dat past beter bij mijn dak, aan de andere kant denk ik dat witte beter past bij het kleur van de auto (chili red)... Dusjah, ik weet het echt niet meer ze
. Dus wat zou jij nemen?

- iDarkDesign
- Transformer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Susan
- Nieuwsgierig
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ok wit dus
. Nee serieus zwart. Eeuhm maar ik heb niet zo zeer schrik voor mijn motorkap maar eerder voor mijn kofferdeksel. Maar soit ik ga het gewoon riskeren he.
maar dat trekt ook op niks zeker 

Nu dat gaat want het moet orgineel zijn. Aangezien bmw (al voor de 3e keer) mijn stickers niet goed heeft geplakt (blazen eronder) moeten die er terug af en andere op. Dus jah, als ik wil combineren zal het een witte en een zwarte zijnGeert-Jan schreef:Misschien kun je de 2 ook combineren![]()
Zwarte dikke band met link en rechts wit

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors