Bedankt nogmaals mensen voor de reacties. Na het nodige wikken en wegen is de knoop doorgehakt en moet het er toch van komen helaas, ik ga kijken of ik een andere liefhebber voor de Mini kan vinden. Ik heb `m in eerste instantie alleen via het forum te koop staan (zie verkooptopic), hier lopen toch de liefhebbers rond!
Voor de toekomst komt er zeker een Mini terug, waarschijnlijk een "normale" Cooper als dagelijkse auto, afhankelijk van afstand woon/werk verkeer e.d. Het virus blijft in ieder geval, dat gaat wel goed komen!
Ook eens voorstellen, R53 (met een bijzonder verhaal)
- Zjeraaar
- Leerling Mini lid
- Locatie: Drunen
- de_jeff
- Mod virus alert!
- Locatie: Uusimaa, Finland
Bericht
Re: Ook eens voorstellen, R53 (met een bijzonder verhaal)
ook maar even hier
de_jeff schreef:Schorsen is inderdaad een goede oplossing, kost afgezien van schorsingskosten verder helemaal niets.
Houdt er rekening mee dat een cooper R50 kwa verbruik niet heel ver van een R53 afzit.. (heeft ook met rijstijl etc te maken)
Verder zou ik gewoon omdat het kan even zeggen in wat voor sector je werk zoekt. Misschien weet iemand wel iets interessants voor je! Gebruik de kracht van social media!
Mooie S en succes!
Its never to late to get yourself a MINI
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Ook eens voorstellen, R53 (met een bijzonder verhaal)
Heb ik ook gedaan met de auto van mijn moeder die mag niet meer rijden maar die gaat niet weg dus ik schors hem. Maar dat kost ook wel wat hoor garage elke maand 45 euro en schorsen eerste keer dacht ik 76 euro en daarna elk jaar een paar tientjes voor het verlengen.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Re: Ook eens voorstellen, R53 (met een bijzonder verhaal)
hoi Gerard, ondanks dat je misschien de mini moet schorsen/verkopen, toch een prachtig verhaal en ik hoop dat je nog veel plezier met de mini hebt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors