JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJ, CR Cooper; WTF!!? Rook en vuur...
Joh, wtf.. Dat is even schrikken zeg. Ik hoop voor je dat het niets groots is en dat het met een simpel iets opgelost wordt.. !

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Op t filmpje klinkt die een beetje tussen een 2 en 3 cilindermotor in...
Klinkt alsof die niet goed vonkt, dus veel benzine in de uitlaat? Dan gaat de poes vanzelf kapot. Die wordt ook nog eens gruwelijk heet + brandstof ...
Ik hoop dat t allemaal meevalt!
Klinkt alsof die niet goed vonkt, dus veel benzine in de uitlaat? Dan gaat de poes vanzelf kapot. Die wordt ook nog eens gruwelijk heet + brandstof ...
Ik hoop dat t allemaal meevalt!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- speedy
- NMC Legend
Bericht
jesus wat een verhaal zeg ! hoop idd voor je dat het meevalt....
Gelukkig is er niets ernstigs gebeurt.
Gelukkig is er niets ernstigs gebeurt.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gelukkig is het allemaal zonder gevaar afgelopen. In elk geval is die nu goed stuk en niet meer een beetje vaag stuk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net gebeld met de dealert, en het valt vooralsnog mee.
Er is een aircoleiding gebarsten en aangezien dat onder druk gezet word met afvullen verklaart dat de enorme erruptie!
Dat spul is ook aardig brandbaar, dus dat verklaart ook meteen de vlammen.
Verder hebben ze de BC uitgelezen voor het beroerd stationair lopen van de motor en daar komt uit dat er een software update nodig is, er een storing gegeven word in een lambda-sonde en toch ook weer de Kat.
Geen grote motorproblemen vooralsnog dus en de daarbij horende kosten.
Teller staat nu op ongeveer €450,00 voor de airco reparatie en de software-update.
Hopen dat t hiermee opgelost is en dat we weer mormaal kunnen rijden.
(En toch ook maar meteen eens kijken naar een andere Mini...)
Er is een aircoleiding gebarsten en aangezien dat onder druk gezet word met afvullen verklaart dat de enorme erruptie!
Dat spul is ook aardig brandbaar, dus dat verklaart ook meteen de vlammen.
Verder hebben ze de BC uitgelezen voor het beroerd stationair lopen van de motor en daar komt uit dat er een software update nodig is, er een storing gegeven word in een lambda-sonde en toch ook weer de Kat.
Geen grote motorproblemen vooralsnog dus en de daarbij horende kosten.
Teller staat nu op ongeveer €450,00 voor de airco reparatie en de software-update.
Hopen dat t hiermee opgelost is en dat we weer mormaal kunnen rijden.
(En toch ook maar meteen eens kijken naar een andere Mini...)
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien moet je eens bij autobedrijf den oudert kijken in waalijk. Zit ook vaak om hun site rond te neuzen.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar idd, daar kijk ik ook wel eens.
Staan ook 2 mooie (maar wat dure) bij van Poelgeest - Amstelveen
Eerst vanmiddag maar eens voor een nieuwe keuken. Gelukkig blijft dat budget nu intakt
Zitten toch in Wijk en Aalburg?Batje schreef:Misschien moet je eens bij autobedrijf den oudert kijken in waalijk. Zit ook vaak om hun site rond te neuzen.
Maar idd, daar kijk ik ook wel eens.
Staan ook 2 mooie (maar wat dure) bij van Poelgeest - Amstelveen
Eerst vanmiddag maar eens voor een nieuwe keuken. Gelukkig blijft dat budget nu intakt

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik snap dat nooit zogoed, betalen voor een softwareupdate. Zij hebben toch een fout gemaakt? MAargoed, laten we hopen dat het daar bij blijft!
Den Oudert is een leuke spontane jongen.
Ik ben daar ook wezen kijken. Hij doet ook veel in opdracht, je geeft je wensen door; budget en hij zorgt voor een MINI
Den Oudert is een leuke spontane jongen.
Ik ben daar ook wezen kijken. Hij doet ook veel in opdracht, je geeft je wensen door; budget en hij zorgt voor een MINI

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is volgens mij, als ik t goed begrepen heb, een foutmelding bij de BC. Is volgens mij geen fout van hun.
Is volgens een onderhouds-interval dacht ik.
Ik heb er echt geen verstand van, dus ik wacht t rustig af.
Zodra ik t idee heb dat ik belazerd word ga ik er niet meer heen en dat is nu nog niet aan de hand.
Is volgens een onderhouds-interval dacht ik.
Ik heb er echt geen verstand van, dus ik wacht t rustig af.
Zodra ik t idee heb dat ik belazerd word ga ik er niet meer heen en dat is nu nog niet aan de hand.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, kan me voorstellen dat je daar flink van geschrokken bent.
Hoop voor je dat het inderdaad allemaal meevalt...
Succes ermee!

Succes ermee!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, de Mini is weer thuis.
Vanavond weer kunnen ophalen en stond er weer keurig bij.
Alles weer gemaakt en aangesloten, afgevuld etc.
Ze hadden 'm ook nog gewassen en gepoetst en ze hadden zelfs de velgen behandeld met profi velgen reiniger!! Die zien er bijna als nieuw uit gewoon!
Jacqueline heeft de Mini weer naar huis gereden en vond dat tie lekker reed, dus ik ga morgen ook even een stukkie toeren om zelf te ervaren hoe die nu rijd.
Ook al zijn de rekeningen niet mals, toch vind ik dat ze het weer snel en duidelijk allemaal oplossen. Dat is in het verleden echt wel anders geweest. Dus t mag wel eens gezegd worden; chapeau Bert Story Waardenburg
Vanavond weer kunnen ophalen en stond er weer keurig bij.
Alles weer gemaakt en aangesloten, afgevuld etc.
Ze hadden 'm ook nog gewassen en gepoetst en ze hadden zelfs de velgen behandeld met profi velgen reiniger!! Die zien er bijna als nieuw uit gewoon!
Jacqueline heeft de Mini weer naar huis gereden en vond dat tie lekker reed, dus ik ga morgen ook even een stukkie toeren om zelf te ervaren hoe die nu rijd.
Ook al zijn de rekeningen niet mals, toch vind ik dat ze het weer snel en duidelijk allemaal oplossen. Dat is in het verleden echt wel anders geweest. Dus t mag wel eens gezegd worden; chapeau Bert Story Waardenburg
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: JJJJ, CR Cooper; We rijden weer!!
TOP man gelukkig dat de kosten (ook al is het veel geld) meevallen. Zou gewoon eerst lekker gaan rijden man met je mooie MINI.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors