Leuke foto's !
Waarom meteen voor stage 3? Meer waar voor je geld?
Hoeveel is de km stand nu?
Cooper S R53 Marinus
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Cooper S R53 Marinus Trillend stuur, hulp gevraagd!
Heb uiteindelijk de Kavs van Davy overgenomen. We gaan het zien, morgen hopelijk monteren als het binnen komt.
Zal je topic niet meer vervuilen, Marinus.
Zal je topic niet meer vervuilen, Marinus.
mushrop schreef:http://orranje.co.uk/shop-by-car/bmw-mi ... -adjusters
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Re: Cooper S R53 Marinus
Bedankt mannen!
@raymond: stage 2 en 3 is even duur scheelt alleen 4 pk. Of dat je het gaat merken denk ik niet, maar we proberen het gewoon. Kilometerstand zal niet zo'n probleem zijn, zit nu bijna op de 70.000.
@Nix: ik hoop dat dit je probleem op zal lossen!
@raymond: stage 2 en 3 is even duur scheelt alleen 4 pk. Of dat je het gaat merken denk ik niet, maar we proberen het gewoon. Kilometerstand zal niet zo'n probleem zijn, zit nu bijna op de 70.000.
@Nix: ik hoop dat dit je probleem op zal lossen!
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Re: Cooper S Black&White BAR STAGE III
goedenavond mensen!
Een update van mijn kant. De MINI is inmiddels voorzien van een Beek stage 3 tuning en wat rijd hij goed!
Had dit veel eerder moeten doen, veel meer power! Vooral in de lagere toeren is hij niet meer zo slaperig en pakt die makkelijker op. Ook het accelereren tussen 120 km/h en 200 km/h gaat een stuk vlotter

Aangezien ik niet in de buurt van den Haag woon heb ik de monteur de hele morgen op de vingers staan kijken, wat ze bij Beek geen probleem vonden
. Ik was alleen vergeten een afspraak te maken voor een vermogens meting en daar was helaas geen tijd voor, wat het resultaat is weet ik dus niet. Op een later tijdstip nog een keer terug voor een vermogens meting.

Ik heb nog 2 onboard filmpjes gemaakt, alleen de kwaliteit is niet optimaal.
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Verder vorige week nog lekker aan het knutselen geweest en de winterwielen voorzien van een zwarte laklaag.

En omdat ik zo snel geen leren achterband kon vinden maar besloten om de grijs met zwarte achterbank eruit te halen, en een rear seat delete te maken. Was van plan om hem van hout te maken maar later toch over gegaan op piepschuim, was bang dat het hout ging liggen rammelen. De plaat was net niet lang genoeg dus heb hem uit 3 delen gemaakt en bekleed met suede.

Als laatste oma nog even achter het naaimachine gezet voor een suede handremhoes, versnellingspook hoes en downtubes.

Toch dit jaar het één en ander al veranderd aan de MINI terwijl ik gezegd heb er niks aan te doen haha .
-Aero grill
-Custom K&N hybrid airbox
-Supersprint catback (zonder middendemper)
-BAR Stage III 17% cravenspeed pully
-Evolution S038 velgen met Hankook Ventus V12 banden
-Mintex remmen
-H&R verlagingsveren
-Speedy mod
-Glans zwarte luchthapper
-witte spiegelkappen
-Kuipstoelen
-Rear seat delete
-Suede downtubes, versnellingspook hoes en handremhoes
Plannen:
-R56S remmerij met rvs remleidingen
-Olie temp. meter origineel MINI
-Schroefset
-Suede A stijl, B stijl en C stijl
-Andere set velgen.
-Aero voorbumper
-Aero skirts
Een update van mijn kant. De MINI is inmiddels voorzien van een Beek stage 3 tuning en wat rijd hij goed!

Aangezien ik niet in de buurt van den Haag woon heb ik de monteur de hele morgen op de vingers staan kijken, wat ze bij Beek geen probleem vonden

Ik heb nog 2 onboard filmpjes gemaakt, alleen de kwaliteit is niet optimaal.
Verder vorige week nog lekker aan het knutselen geweest en de winterwielen voorzien van een zwarte laklaag.

En omdat ik zo snel geen leren achterband kon vinden maar besloten om de grijs met zwarte achterbank eruit te halen, en een rear seat delete te maken. Was van plan om hem van hout te maken maar later toch over gegaan op piepschuim, was bang dat het hout ging liggen rammelen. De plaat was net niet lang genoeg dus heb hem uit 3 delen gemaakt en bekleed met suede.

Als laatste oma nog even achter het naaimachine gezet voor een suede handremhoes, versnellingspook hoes en downtubes.

Toch dit jaar het één en ander al veranderd aan de MINI terwijl ik gezegd heb er niks aan te doen haha .

-Aero grill
-Custom K&N hybrid airbox
-Supersprint catback (zonder middendemper)
-BAR Stage III 17% cravenspeed pully
-Evolution S038 velgen met Hankook Ventus V12 banden
-Mintex remmen
-H&R verlagingsveren
-Speedy mod
-Glans zwarte luchthapper
-witte spiegelkappen
-Kuipstoelen
-Rear seat delete
-Suede downtubes, versnellingspook hoes en handremhoes
Plannen:
-R56S remmerij met rvs remleidingen
-Olie temp. meter origineel MINI
-Schroefset
-Suede A stijl, B stijl en C stijl
-Andere set velgen.
-Aero voorbumper
-Aero skirts
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Goed bezig!
Die handremhoes en versnellingspookhoes hebben mij wel op het idee gebracht om dat wellicht ook nog te gaan doen, wellicht ook met de a en b stijlen en deurpanelen :-)
Die handremhoes en versnellingspookhoes hebben mij wel op het idee gebracht om dat wellicht ook nog te gaan doen, wellicht ook met de a en b stijlen en deurpanelen :-)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd & enjoy !!
Alleen een beetje rustig op de dijkjes daar hè
Alleen een beetje rustig op de dijkjes daar hè

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Heeeeeeel erg dik!! Mooi hoor!!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi gedaan, de rear seat delete 
Met Beek stage 3 zou ik er een GP IC op zetten want als ik het goed zie zit de standaard IC er nog op?
Misschien ook tijd voor een 3 spaaks stuur, niet duur hier met airbag.

Met Beek stage 3 zou ik er een GP IC op zetten want als ik het goed zie zit de standaard IC er nog op?
Misschien ook tijd voor een 3 spaaks stuur, niet duur hier met airbag.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
deurpanelen zou ik niet aan beginnen!
Nix schreef:Goed bezig!

- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Hoezo, k-klusje?
Onze sponsors