PjV's Coupé
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: PjV's Coupé
Ik zie nog een chrome randje Peter 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Lijkt me een gerantiegevalletje toch?

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja bij jullie wel
al zou het mij niks verbazen als ze zeggen "trekt wel weer weg met mooi weer" :-P

- PjV
- Be Mini
Bericht
Klopt, ik moet nog een slachtoffer vinden die dat een keer oplostCasper schreef:Ik zie nog een chrome randje Peter

- PjV
- Be Mini
Bericht
Er lag vanavond een briefje van DHL op me te wachten.
Pakketje uit Duitsland, helaas was ik er niet.
Dat moeten haast wel de GP2 top mounts zijn, spannend!

- PjV
- Be Mini
Bericht
Het waren idd de top mounts, zo op het oog zie ik weinig verschil.
Binnenkort eens naar Roy om ze eronder te laten zetten.
Binnenkort eens naar Roy om ze eronder te laten zetten.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- PjV
- Be Mini
Bericht
Ja, maar ik heb alleen foto van een wiel gemaakt ivm andere bezigheden.louisvdd76 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
En zitten de velgen er al onder....?

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh maar ik heb ook een briefje van DHLPjV schreef:Er lag vanavond een briefje van DHL op me te wachten.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- PjV
- Be Mini
Bericht
Ik vind het een verbetering tov het zilvergrijs, maar ik ga na de winter overwegen om ze te verkopen en een tweede set OZ erbij te nemen.
Die vind ik heel erg veel mooier.
Door de flits lijken ze lichter dan ze in 't echt zijn.louisvdd76 schreef:Mooi! Lijkt zo wat dezelfde kleur als Tomtom had gekozen... of niet?
Ik vind het een verbetering tov het zilvergrijs, maar ik ga na de winter overwegen om ze te verkopen en een tweede set OZ erbij te nemen.
Die vind ik heel erg veel mooier.

- PjV
- Be Mini
Bericht
Dat ze bij mij geleverd zijn?Wilcoos schreef:
Oh maar ik heb ook een briefje van DHL

Onze sponsors