Vraag over bestelnummer

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Vraag over bestelnummer

17 okt 2013, 10:01

Hallo mensen,

Zou iemand mij het bestelnummer kunnen vertellen van de logo stickers die op de JCW remklauwen zitten? Ik heb naar mijn gevoel alles afgezocht op de site maar ik kan het niet vinden :oops:

Alvast bedankt,

Groet Casper
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Vraag over bestelnummer.

17 okt 2013, 10:08

zou gewoon dealer ff uit laten zoeken en daar bestellen ;)
kan geen vermogen kosten als ze los te leveren zijn bij de dealer maar ik betwijfel of je ze los kunt krijgen bij de dealer.
zit er geen blanke lak over je stikker heen?
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 10:18

speedy schreef:zou gewoon dealer ff uit laten zoeken en daar bestellen ;)
kan geen vermogen kosten als ze los te leveren zijn bij de dealer maar ik betwijfel of je ze los kunt krijgen bij de dealer.
zit er geen blanke lak over je stikker heen?
De remmen zijn helemaal in nieuw staat echter die "Duitse Einstein" had deze 3 mnd geleden nieuw op haar auto gezet en schijnbaar zit er een stukje tape op elke klauw als ze nieuw zijn. Dit heeft ze er niet af gehaald dus dat is werken toen de klauw heet werd. Ik heb ze mooi schoon gekregen maar de logo stickers zijn niet meer je van het. En dat vind ik zonde dus zou graag nieuwe stickers willen. Ik vraag het zo wel ff bij de dealer als ik de zijknipperlichten ga ophalen. Maar vraag dan wel om een prijs per 2 :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend

17 okt 2013, 10:19

en incl btw :-P
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2013, 12:25

Thnks jongens ik ben net bij van Poelgeest geweest om de knipperlichtjes op te halen. Ze hebben ze besteld voor het gigantische bedrag van 30 cent p/stuk :)) :))

@Daiel dat ex de BTW :lol:
Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”