Cheek-O Black Diamond NEW RIDE
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Cheek'o Black Diamond Hemel Pag. 20
ik wil gewoon alles in glad leer zoals de peugeot rcz . wanneer moet ik langskomen? :-P
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Timini
- Be Mini
Bericht
Ik kom ook ff langs! Hoe laat? Heb dan m'n nieuwe schroefset! Dus als je nog wil voelen hoe veren voelen, moet je snel zijn.ThaCheek schreef:@ spenki's! casper komt! dus automatisch sven ook en wss jij dan ook?

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoelaat moet je bij casper zijn!
uuuhhmmm
ik denk toch dat ik op zijn tijd voor schroefset ga!:D
uuuhhmmm
ik denk toch dat ik op zijn tijd voor schroefset ga!:D
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
CheckThaCheek schreef:@ spenki's! casper komt! dus automatisch sven ook en wss jij dan ook?

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ik ben dinsdag rond een uur of 9 bij Roy Remleidingen gehaald, klauwen geschilderd, Tarox remolie geaald ik heb net van Louis gehoord dat mij schijven (geperforeerde JCW schijven) ook binnen zijn. Dus wordt een druk dagje hopelijk hebben we nog tijd over voor het ledsetje in de deuren. En ik heb ook nog de Carbon fingers die ik van Ragnar had overgenomen. Dus ik probeer er zo vroeg mogelijk te zijn 
Oja en ook nog ff kijken of we iets aan ddie oranje knipperlichten in de koplampen kunnen doen

Oja en ook nog ff kijken of we iets aan ddie oranje knipperlichten in de koplampen kunnen doen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
flink wat klussen dus!
zie je dinsdag!
Casper schreef:Ik ben dinsdag rond een uur of 9 bij Roy Remleidingen gehaald, klauwen geschilderd, Tarox remolie geaald ik heb net van Louis gehoord dat mij schijven (geperforeerde JCW schijven) ook binnen zijn. Dus wordt een druk dagje hopelijk hebben we nog tijd over voor het ledsetje in de deuren. En ik heb ook nog de Carbon fingers die ik van Ragnar had overgenomen. Dus ik probeer er zo vroeg mogelijk te zijn
flink wat klussen dus!
zie je dinsdag!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Gaat volgens mij weer gezellig worden tot dinsdag 

Onze sponsors