Ray's Cabbie.. Is het wat ? (pg85)
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Ray's Cabbie.. 'De ringontmaagding' :)
als je met decat door keuring wil kom dan gewoon ff naar Deventer en neem 100 euro mee 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, eindelijke die grote beurt even geregeld. Gelukkig weer een fijne garage gevonden waar alles prettig werkt. Afgelopen jaren toch wat vervelende dingen gehad, maar daar ben ik eindelijk vanaf.
Even de tijd genomen om onder de auto even de staat te bekijken.
Wist het bestaan van deze koeler niet eens, van hore zeggen is het voor de stuurpomp?

De-cat heeft een goed kleurtje..
Dit kan toch nog gewoon?:

Even de tijd genomen om onder de auto even de staat te bekijken.
Wist het bestaan van deze koeler niet eens, van hore zeggen is het voor de stuurpomp?

De-cat heeft een goed kleurtje..

Dit kan toch nog gewoon?:

- marinusrules
- Be Mini
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja Melvin (garage bedrijf) is gewoon handig om In de buurt te hebben. Snelle service en geen gezeur.
Bandjes kun je toch wel de winter mee door?
Bandjes kun je toch wel de winter mee door?

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Lekker glibberen en glijen met Mini's on Ice en die bandjes 

Uhr
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben je met die banden op de ring geweest?!?!?!?!?!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
als je heel rustig rijd gaat het net goed denk ik ..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie ook geen enkel probleem. Die ventilator is om je haar te föhnen terwijl je olie aan het verversen bent. Het blijft een kappersauto hé
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mushrop schreef:Ik zie ook geen enkel probleem. Die ventilator is om je haar te föhnen terwijl je olie aan het verversen bent. Het blijft een kappersauto hé

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ray's Cabbie.. 'De ringontmaagding' :)
Haha, Robbie..
De banden waren minder ver kaal gesleten toen ik een klein rondje Nürburgring reed. De legendarische Stefan had een mooie slogan hiervoor. Hoe minder profiel hoe beter op de ring of iets van profiel heb je alleen nodig in de regen.

De banden waren minder ver kaal gesleten toen ik een klein rondje Nürburgring reed. De legendarische Stefan had een mooie slogan hiervoor. Hoe minder profiel hoe beter op de ring of iets van profiel heb je alleen nodig in de regen.
En ook gewoon goede kwaliteit..louisvdd76 schreef:Ja Melvin (garage bedrijf) is gewoon handig om In de buurt te hebben. Snelle service en geen gezeur.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Melvin gaat ook mijn JCW brakes monteren tegen de tijd dat ze rijp zijn... heb ook nog een andere mod liggen die aangesloten moet worden.. maar dan moet de hele bumper eraf. Eens kijken wanneer we dat gaan doen.
Onze sponsors