Seat Leon CUPRA. SOLD!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
Re: De opvolger...CH-R en schroefset!! p21
De Cupra staat te koop!
Dit omdat ik weer op zoek wil naar wat anders.
De auto hoeft niet weg, maar misschien is er iemand geïnteresseerd in deze prachtige auto.
Hier een link:
link
Dit omdat ik weer op zoek wil naar wat anders.
De auto hoeft niet weg, maar misschien is er iemand geïnteresseerd in deze prachtige auto.
Hier een link:
link
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Seat Leon CUPRA. Te koop!!
Succes met de verkoop!
Mooie Cupra.
Zal hem wel even delen op mijn Facebook,daar zitten veel van die autoliefhebbers.
Mooie Cupra.
Zal hem wel even delen op mijn Facebook,daar zitten veel van die autoliefhebbers.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toch bijna twee jaar gehad! Wat komt er hierna? e90? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
Bericht
hey Maurice ik mis een paar foto's van het interieur en je dash in de MP advertentie 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
met dit bj icm met deze km stand kan het niet lang duren voordat zo'n dikke bak weg is 8-)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zonde...zo'n dikke kart!
Maar snap de hang naar wat nieuws natuurlijk als geen ander
Maar snap de hang naar wat nieuws natuurlijk als geen ander

- maus105
- Bonkey
Bericht
@BlueCooperS: Thx, hoe meer mensen het weten hoe beter
. Zelf heb ik alleen geen facebook
@Rob: e90 vind ik wel heel mooi, maar het zal eerder wat groters worden aangezien er een kleine op komst is
.
@Peter: Hij hoeft ook niet weg want de auto is echt perfect, maar voor de juiste prijs doe ik hem van de hand
@speedy: Klopt. Dat komt omdat ik het er al een tijd over heb en gisteravond dacht ik in ene ik knal hem erop. Maar toen kwam ik erachter dat ik helemaal geen interieur foto's heb.
Toch thx voor je tip

@Rob: e90 vind ik wel heel mooi, maar het zal eerder wat groters worden aangezien er een kleine op komst is

@Peter: Hij hoeft ook niet weg want de auto is echt perfect, maar voor de juiste prijs doe ik hem van de hand
@speedy: Klopt. Dat komt omdat ik het er al een tijd over heb en gisteravond dacht ik in ene ik knal hem erop. Maar toen kwam ik erachter dat ik helemaal geen interieur foto's heb.
Toch thx voor je tip

- Sturmer
- One wheel wonder
Bericht
Wat een verhaal zeg, gelukkig idd goed van af gekomen.
Wat een gave wagen die Leon en idd, voeg een interieur foto toe!!
Mijn mini is ook ingevoerd en heeft ook geen hele hoge BPM, dus het zegt niet heel veel. Goed controleren is al heel wat.
Wat een gave wagen die Leon en idd, voeg een interieur foto toe!!
Mijn mini is ook ingevoerd en heeft ook geen hele hoge BPM, dus het zegt niet heel veel. Goed controleren is al heel wat.
- maus105
- Bonkey
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- maus105
- Bonkey
Bericht
Re: Seat Leon CUPRA. SOLD!!
Ik word pappa dus het zal een familycar worden. Zuinig, maar wel gewoon een paar mooie wielen eronder. Niks meer en niks minder 

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors