Vandaag even naar de wasplaats geweest om wat vogelpoep te verwijderen
kom ik daarna thuis, stap uit doe de MINI op slot en loop weg, ik kijk nog een keer achterom
en zie dat de lampen nog branden, raar, want normaal gaan die uit met het contact.
Ik doe de deur weer open om de verlichting uit te schakelen, stond die geeneens aan ????
nadat ik de lampan aan en uit had gedaan was het euvel verholpen, kan dit vocht zijn geweest ??
Verlichting blijft branden ???
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
in gedachte verzonken uitstappen, daarbij hoef je maar effe met je linkerhand royaal om de stuurhand grijpen en je knipt Groot Licht aan.
En daarmee de "Follow me home"functie.
Het grootlicht wordt daarmee aan gezet dat dan na 'n seconde of 40 zelf weer dooft.
Handig op ongezellige parkeerplaatsen of garages met slechte verlichting!
Ach, 't is gemakkelijk te doen hoor;Corgilist schreef:wie weet, maar wat wil dat zeggen dan ? gaat hij dan pas later uit ?
Het is anders niet echt een hendel om achter te blijven hangen.
in gedachte verzonken uitstappen, daarbij hoef je maar effe met je linkerhand royaal om de stuurhand grijpen en je knipt Groot Licht aan.
En daarmee de "Follow me home"functie.
Het grootlicht wordt daarmee aan gezet dat dan na 'n seconde of 40 zelf weer dooft.

Handig op ongezellige parkeerplaatsen of garages met slechte verlichting!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
ik had dit laatst ook al
Super, wist het niet. Denkertjes bij MINI hoor.

Super, wist het niet. Denkertjes bij MINI hoor.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Dit "follow me home" trucje ken ik al lang, maar het is een dealer-programmeerbare functie die niet in de handleiding staat saint
Dimlicht bedoel je, anders is de ganse straat verlichtJenkins schreef:... Het grootlicht wordt daarmee aan gezet dat dan na 'n seconde of 40 zelf weer dooft.
...

Dit "follow me home" trucje ken ik al lang, maar het is een dealer-programmeerbare functie die niet in de handleiding staat saint

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors