FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: FRENK'S.....JCW GP1309
amen! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
En het is weer ff tijd om de zuigers eruit te trappen....
Onee dat doen we weer tijdens de bushrit :-)
Onee dat doen we weer tijdens de bushrit :-)
burn rubber not your soul

- Mini-Motorsport
- Leerling Mini lid
Bericht
in nederland,belgie en duitsland.
Geen een die nu nog écht in aanmerking komt voor topstaat.
Die van Carstore en in posterholt zijn ronduit de mooiste en gaafste
Geheel als nieuw geen spat pekel gezien,en een uitzonderlijk lage km.stand
Alleen die van carstore is een fransman met geen ingevuld verleden wat het geheel toch wat "verdacht" maakt/kan maken.
Maar het zou goed kunnen dat de km stand klopt,wie zal ''t zeggen.
Allen hebben dezelfde euvels ongeacht de km.stand met de lakkwaliteit voorbumper en een zwart roosterpaneel dat daarin boven 200km/pu loslaat zonder aanpassing in de voorbumper.
Zo ook de slechte kwaliteit Rvs van de originele uitlaat dat een iets te harde samenstelling heeft en bij extreme omstandigheden plots afscheurt.sensoren die de brui geven,en zo zijn er nog vele kinderziektes in dit type maar neem je voor lief als je deze auto uberhaubt wilt hebben.
Ik ken m vanaf dag een dat ze geleverd werden en heb er vanaf dag 1 mee gereden en mee mogen maken wat er allemaal de geest laat (kan laten) zelfs binnen 30.000kms met alleen zomers bereden.
Toch ben ik er van overtuigd dat over een aantal jaren de verzamelaars exemplaren met echt weinig kms bereden en ook zonder winters meegemaakt te hebben een stabiele marktwaarde zullen krijgen.
Het kaf zal zich van het koren gaan scheiden,tis gewoon een kwestie van tijd.
Heb hetzelfde meegemaakt met mijn M3-E30.
Maar het is natuurlijk ook niet voor een ieder weggelegd om zo,n auto weg te kunnen zetten en maar af en toe mee te rijden dat kan ik begrijpen.
Daar komt nog eens bij dat ze gewoon een tweede GP op de markt hebben gezet met dezelfde insteek en zelfs dezelfde pk,s.
Ken drie eigenaren die de GP 1 nieuw gekocht hebben en het laatste jaar hun invest.waarde in de GP 1 als een baksteen hebben zien vallen.en zich nu dus serieus af vragen wat ze moeten doen:gewoon laten staan of nu keihard proberen het maximale eruit te halen,en hopen er nog 25mille of meer uit te slepen.
We zullen het gaan meemaken hoe het verder gaat in de sterk veranderende autowereld
wordt vervolgd >>>>>
Ik heb ze bijna allemaal gezien de laatste twee jaar.franklyn85 schreef:Maar rob dit hebben wij door de jaren heen al eerder besproken, en je heb daar ook gelijk in dat is wel gebleken uit de prijzen van de laatste tijd.
gp die te koop staat voor 25K staat al een jaar te koop
Gp die te koop ataat voor 15K heeft snel een baasje
Gewoon tunen die bak alles is terug te bouwen en DAT is mini
in nederland,belgie en duitsland.
Geen een die nu nog écht in aanmerking komt voor topstaat.
Die van Carstore en in posterholt zijn ronduit de mooiste en gaafste
Geheel als nieuw geen spat pekel gezien,en een uitzonderlijk lage km.stand
Alleen die van carstore is een fransman met geen ingevuld verleden wat het geheel toch wat "verdacht" maakt/kan maken.
Maar het zou goed kunnen dat de km stand klopt,wie zal ''t zeggen.
Allen hebben dezelfde euvels ongeacht de km.stand met de lakkwaliteit voorbumper en een zwart roosterpaneel dat daarin boven 200km/pu loslaat zonder aanpassing in de voorbumper.
Zo ook de slechte kwaliteit Rvs van de originele uitlaat dat een iets te harde samenstelling heeft en bij extreme omstandigheden plots afscheurt.sensoren die de brui geven,en zo zijn er nog vele kinderziektes in dit type maar neem je voor lief als je deze auto uberhaubt wilt hebben.
Ik ken m vanaf dag een dat ze geleverd werden en heb er vanaf dag 1 mee gereden en mee mogen maken wat er allemaal de geest laat (kan laten) zelfs binnen 30.000kms met alleen zomers bereden.
Toch ben ik er van overtuigd dat over een aantal jaren de verzamelaars exemplaren met echt weinig kms bereden en ook zonder winters meegemaakt te hebben een stabiele marktwaarde zullen krijgen.
Het kaf zal zich van het koren gaan scheiden,tis gewoon een kwestie van tijd.
Heb hetzelfde meegemaakt met mijn M3-E30.
Maar het is natuurlijk ook niet voor een ieder weggelegd om zo,n auto weg te kunnen zetten en maar af en toe mee te rijden dat kan ik begrijpen.
Daar komt nog eens bij dat ze gewoon een tweede GP op de markt hebben gezet met dezelfde insteek en zelfs dezelfde pk,s.
Ken drie eigenaren die de GP 1 nieuw gekocht hebben en het laatste jaar hun invest.waarde in de GP 1 als een baksteen hebben zien vallen.en zich nu dus serieus af vragen wat ze moeten doen:gewoon laten staan of nu keihard proberen het maximale eruit te halen,en hopen er nog 25mille of meer uit te slepen.
We zullen het gaan meemaken hoe het verder gaat in de sterk veranderende autowereld

wordt vervolgd >>>>>
Laatst gewijzigd door Mini-Motorsport op 23 okt 2013, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik heb alleen last van de DSC unit die geeft problemen derest van de problemen die ken ik niet en heb ik nooit mee gemaakt.
Al met al wel dat ik er een heel gerviseerd blok in heb met 265 pk en ik heb 260km/h gereden met dat rooster blijft gewoon zitten
Al met al wel dat ik er een heel gerviseerd blok in heb met 265 pk en ik heb 260km/h gereden met dat rooster blijft gewoon zitten

- Mini-Motorsport
- Leerling Mini lid
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ach ja ik heb een degelijke GP gewoon
Maar ieder wat wils toch ene orgineel ander extreem getuned
Ik heb er een spijt van mijn GP1309 heb er nog iedere dag pleZier van zowel op de weg als op het cirquit

Maar ieder wat wils toch ene orgineel ander extreem getuned
Ik heb er een spijt van mijn GP1309 heb er nog iedere dag pleZier van zowel op de weg als op het cirquit

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kwam deze GP ook nog tegen op Fb en die heeft airride en.....

- Ward
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik vraag me dat dus af he want er zijn er meerdere die zo rond rijden.
ik zou ook denken dat deze zou gaan breken als een satestokje....
Maar nu ik de wiechers erin heb zit de GP stok klem tegen mijn wiechers kooi en kan nooit doormidden breken....
Zal ff een foto posten dan zien jullie wat ik bedoel en geef je mening maar
marcel700 schreef:Faaaaaaaaaaaaal
Ja ik vraag me dat dus af he want er zijn er meerdere die zo rond rijden.
ik zou ook denken dat deze zou gaan breken als een satestokje....
Maar nu ik de wiechers erin heb zit de GP stok klem tegen mijn wiechers kooi en kan nooit doormidden breken....
Zal ff een foto posten dan zien jullie wat ik bedoel en geef je mening maar

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zie je hoe de stang van de GP strak tegen de kooi aan zit...
Let niet op de sjorband aan de kooi want er was nog al wat kracht bij nodig om hem erin te krijgen / het kruis van de kooi.
Thomas vond erug leuk
Let niet op de sjorband aan de kooi want er was nog al wat kracht bij nodig om hem erin te krijgen / het kruis van de kooi.
Thomas vond erug leuk

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
@tycho dat is niet waar heeft altijd nut kooi zit alleen aan bodem vast en de stang aan de zijwanden
@marcel ik had wel de spanband nodig maar dat terzijde k heb hem 2de hands gekocht en komt uit een andere auto vandaan dus je weet nooit wat ermee gebeurs is
En opje andere vraag zeg ik weekelijks :-) haha
@marcel ik had wel de spanband nodig maar dat terzijde k heb hem 2de hands gekocht en komt uit een andere auto vandaan dus je weet nooit wat ermee gebeurs is
En opje andere vraag zeg ik weekelijks :-) haha

Onze sponsors