Schitterende velgen, al zijn de gepolijste randen wel erg gevoelig voor oxidatie (zeker in de winter). Ik zou dan eerder de Pace Spokes als wintervelgen gebruiken en de R90's als zomervelgen.
Ivo schreef:Schitterende velgen, al zijn de gepolijste randen wel erg gevoelig voor oxidatie (zeker in de winter). Ik zou dan eerder de Pace Spokes als wintervelgen gebruiken en de R90's als zomervelgen.
Niet aan beginnen om die als wintervelg te gebruiken
Nieuw polijsten zal rond de 50/75 euro per velg zijn en je moet de velg schoon en zonder band aanleveren dus komen nog wel wat kosten bij.
Blanke lak is er zo weer af met pekel .....
Na bijna twee jaar en 30.000km met heel veel plezier in de R56 gereden te hebben wilde mijn vrouw heel erg graag een Mini cabriolet.
Vorige week ben ik begonnen met de zoektocht die uiteindelijk van zeer korte duur bleek. We wilden sowieso een Mini Next en er waren twee auto's die ons vanwege de kleur en opties aanspraken. Bij de eerste kwamen we er qua prijs niet uit (R57 met Harman Kardon ) en toen met volle moed naar Veenendaal (Ekris) gereden. De kennismaking met Noor was erg prettig en vrijblijvend. Binnen 10 minuten na aankomst reden we al in de auto en deze beviel ons uitstekend. Na terugkomst was de deal vrij snel gesloten.
Qua opties is het een volle auto.
- Chili pakket
- Xenon
- Leather lounge
- Climate control
- Stoelverwarming
- Voorruitverwarming
- Regensensor
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Chrome-line interieur
- MFSW
Afgelopen dinsdag de auto opgehaald,
En nog even een foto van onze mooie Cooper zoals ie was,
Ben benieuwd of de R56 met de nieuwe eigenaar weer op het forum verschijnt. Ekris schuift de auto helaas door naar de handel. Waarom is mij niet geheel duidelijk want het is een perfect dealer onderhouden auto met slechts 93500km.
De cabrio is al zeer compleet maar ik wil nog wel e.e.a. veranderen.
- Cooper S bumpers en uitlaat
- Parrot 9000 met Unika module voor de bediening via het MFSW
- Tweeters in de A-stijl (via BMW bestellen of newministuff.com?)
- Channel swap van de speakers