Maar is de Mini dan een 2e of hobby auto voor jullie, want met meerdere kinderen is het sowieso niet echt praktisch natuurlijk zo'n Mini en in jullie geval al zeker niet als één van je kinderen gehandicapt is.
Okay... Zit ff met m'n mond vol tanden... Ik met m'n snelle reactie weer.mrbenjie schreef:louisvdd76 schreef:mrbenjie schreef: Zit zeker wel een mooie achterbank in......alleen is onze zoon gehandicapt, en zit in een rolstoel
......denk niet dat dat hem wordt helaas.
Goeie keuze! Bij ons had een Ford Ka het veld geruimd.mrbenjie schreef:De mini komt inplaats van een ford fusion.
Valt best meePepperWhite schreef:Hey Ben en Dominique veel plezier op het forum met je mooie mini !! Niet teveel rondkijken hoor kost veelste veel geld als je hier op t forum zit![]()
Doe je raampje maar open en sluit de auto af. En als het rode lampje gaat branden pak dan maar wat via je raampje uit je auto.mrbenjie schreef:Thanks man!!
Helemaal top!!
Dat is een mooie optielijst!!
Zo wist ik niet dat er een alarm instalatie opzat.
Hoe kan ik tjecken of dit werkt?
ben er in gaan zitten, deuren dichtgeklikt .....rode lampje op toerenteller gaat niet knipperen.
Ga ik buiten de auto de staan....druk ik op de knop van deuren sluiten..gaat het rode lampje wel knipperen.
Ook staat er in de optielijst spiegels inklapbaar.
Moet dit dan electrisch gaan als je de deuren sluit? of is dat een optie dat je dat met de hand moet doen?
nogmaals mijn dank.
Groet Ben
Nou Ben, wat ook een "leuke" check mogelijkheid is mbt het alarm is om je motorkap van de vergrendeling af te halen en je auto vervolgens af te sluiten en daarna de kap open te trekken.... hahahahah, schrok me de pleuris!!mrbenjie schreef:Vanmiddag bij Sam geweest voor een inspectie van onze Mini.
Ten eerste waren zijn woorden: dikke wagen en wat een optie's!! echt helemaal vol.
Toen de brug op.
Gelukkig bijna geen mankementen te vinden, ik zeg bijna omdat de rechter motorkap slot ( waar die invalt als je de kap dicht doet) kapot is.
Deze wordt besteld en binnenkort vervangen.
Kettingspannerfix en turboslangfix was gelukkig ook al gebeurd.
De mini nu een week in bezit, en wat een genot om in te touren!! helemaal te gek, lekker fel.
Ook al een mooie tip gehad voor wat betreft de uitlaat.
en misschien een nieuwe set evolution velgen omdat de vorige eigenaar denk ik een vrouw was, en alle randen van de velgen helemaal heeft verziekt.
Kortom ben ik blij dat Sam er even naar gekeken heeft, nu weet ik dat de mini niks geks mankeert.
Onze sponsors