Lennart stelt zich voor!

Stel je hier even voor.
Lennart91
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Lennart stelt zich voor!

28 okt 2013, 14:05

Goedendag,

Lennart is de naam, 22 jaar en woonachtend in Rumpt. Wat ligt in de mooie betuwe.
Ik rij ondertussen alweer een paar jaartjes in de kleine franse autootjes rond.
Als eerste auto een saxo vts gehad voor 1,5jaar. Daarna een 106gti die na een paar maanden ermee ophield. En nu alweer een goed jaar een 106 sport

Hier een kleine inpressie van de 106:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu zou je denken, wat doet een fransoos rijder nou weer op een forum voor mini rijders.
Dat is al volgt:
Ik ben een beetje verliefd geworden op de mini cooper s.
Ik was opzoek naar een goede vervanger voor de 106. Daarbij was meer comfort en luxe wel een vereiste. Meer vermogen stond uiteraard ook wel hoog op het lijstje.
Op internet een soort van 'zoek de juiste auto - test' gedaan, en daarbij kwam de mini naar voren.

Voor mezelf heb ik besloten om komende zomer (jaa dat duurt nog wel even) een autoswitch te gaan maken. In al die maanden ga ik dus opzoek naar een goed verzorgde mini cooper s.
En mezelf eens verdiepen in mogelijkheden op het gebied van tuning.

Groeten Lennart
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

Re: Lennart stelt zich voor!

28 okt 2013, 17:56

Blijft gaaf een 106 Sport! Heb zelf altijd Renault gereden (laatste was een Clio RS), maar sinds een jaar overgestapt op de Mini. Ik was altijd een fan van Franse auto's, maar hoelanger ik de Mini heb, hoe minder ik ernaar terug verlang :D Succes met de zoektocht!
Afbeelding
jerroo
Be Mini
Be Mini

28 okt 2013, 19:05

jokkebrok :oops: kort geleden wilde je de mini nog inruilen/verkopen voor een.. clio v6 (wel vet :D )
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2013, 19:52

Welkom bij de club en... :D

..............................veel plezier met het zoeken naar de juiste SSSsss... :P :) :D
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

28 okt 2013, 19:57

jerroo schreef:jokkebrok :oops: kort geleden wilde je de mini nog inruilen/verkopen voor een.. clio v6 (wel vet :D )
Haha klopt, nog steeds aan het twijfelen... Eigenlijk was ik er al uit dat ik hem zou houden omdat een V6 me gewoon teveel gaat kosten om te blijven rijden. Toevallig van het weekend een heel behoorlijk bod voor de Mini gehad, wat ik er waarschijnlijk nooit meer voor ga krijgen, waardoor de twijfel toch weer op is gaan spelen. Ik moet even e.e.a. voor mezelf op een rijtje zetten ;)
Afbeelding
jerroo
Be Mini
Be Mini

28 okt 2013, 21:57

Remonvdh schreef:
jerroo schreef:jokkebrok :oops: kort geleden wilde je de mini nog inruilen/verkopen voor een.. clio v6 (wel vet :D )
Haha klopt, nog steeds aan het twijfelen... Eigenlijk was ik er al uit dat ik hem zou houden omdat een V6 me gewoon teveel gaat kosten om te blijven rijden. Toevallig van het weekend een heel behoorlijk bod voor de Mini gehad, wat ik er waarschijnlijk nooit meer voor ga krijgen, waardoor de twijfel toch weer op is gaan spelen. Ik moet even e.e.a. voor mezelf op een rijtje zetten ;)
als je het kan betalen gewoon je hart volgen,kan je het niet betalen heb je altijd nog wat om van te dromen, win/win (tis maar hoe je het bekijkt)
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 okt 2013, 22:10

Leuk ding! Een 106 sport is dat nou net zoiets als een 106 rallye?
Lennart91
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

28 okt 2013, 22:16

Remonvdh schreef:Blijft gaaf een 106 Sport! Heb zelf altijd Renault gereden (laatste was een Clio RS), maar sinds een jaar overgestapt op de Mini. Ik was altijd een fan van Franse auto's, maar hoelanger ik de Mini heb, hoe minder ik ernaar terug verlang :D Succes met de zoektocht!
Ah nog een oude fransoos rijder. Het is een ideale auto om mee te beginnen. Maar zoek nu toch echt een mooie opvolger met meer punten op mijn lijstje!!

koosie schreef:Leuk ding! Een 106 sport is dat nou net zoiets als een 106 rallye?
Thanks!!
Het is enigzins vergelijkbaar. mijn sportje is een 1400 8v. En een rallye is een 1300/1600 8v. Het ligt aardig dicht bij elkaar.
moinu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 okt 2013, 19:24

WELKOM :)(

Succes met jouw speurtocht naar een gepaste MINI :rijden

Terug naar “Who are U?”