Volgens mij hoef je de lampjes niet helemaal uit de UK laten komen. Ik heb mijn (zij)knipperlichten gewoon bij Coolneweurope besteld en deze hadden silvatec lampjes liggen (2-3 euro). Dus maar gelijk er bij gedaan.
Volgens mij zijn de lampjes dus ook bij de plaatselijke autshop te verkrijgen.
PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
2-3 euro is wel erg goedkoop. Zijn dat de echte Silvatec lampen of gewoon chromen lampen?
Ik heb voor mijn setje (zijkipperlichten) 13 pond betaald. Silvatec is niet goedkoop.
Knipperlichten voor en achter zijn 15 pond, maar wie mooi wilt zijn.............
Ik heb voor mijn setje (zijkipperlichten) 13 pond betaald. Silvatec is niet goedkoop.
Knipperlichten voor en achter zijn 15 pond, maar wie mooi wilt zijn.............

Laatst gewijzigd door Maaij op 12 apr 2007, 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maaij, mag dit die andere kleur knipperlichten? Het moet toch Oranje blijven of ben ik nu gek? Anders vervang ik die van mij ook zo snel mogelijk.
Sproeiers werken toch tegelijk met het sproeien van je ramen, maar dan niet elke keer, maar enkele keren of zo. Dat heb ik op de mijne.
MR
Sproeiers werken toch tegelijk met het sproeien van je ramen, maar dan niet elke keer, maar enkele keren of zo. Dat heb ik op de mijne.
MR
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Deze lampen geven een oranje licht. Is dus gewoon legaalMR schreef:Maaij, mag dit die andere kleur knipperlichten? Het moet toch Oranje blijven of ben ik nu gek? Anders vervang ik die van mij ook zo snel mogelijk.

Ik zal het binnenkort wel even testenSproeiers werken toch tegelijk met het sproeien van je ramen, maar dan niet elke keer, maar enkele keren of zo. Dat heb ik op de mijne.
MR

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Jij hebt toch ook de Philips Silvervision knipperlichten? Zijn deze nog te oranje? Of zoek je lampen voor je zijknipperlichten.MR schreef:Als da echt zo is, dan moet ik ook maar eens kijken of dat er bij mij beter uitgaat zien! Interessant!
MR
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uhm, net ff bij de auto gekeken. Voor die zijknipperlichten zou wel mooi zijn inderdaad. Staat die oude wagen nog bij de dealer.....
Maar 13 euro voor een paar zijlichtjes is niet bepaald goedkoop. Ik neem het wel mee als ik straks andere dingen daar bestel. Thanks!
MR

Maar 13 euro voor een paar zijlichtjes is niet bepaald goedkoop. Ik neem het wel mee als ik straks andere dingen daar bestel. Thanks!
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ziet er mooi uit Maaij je lampjes! Filmpje is welkom!
Mijn voorkeur toch ook zeker! Damn dat is echt zo'n mooi uitlaatje! Ben benieuwd wat hij moet gaan kosten. Groupbuy?Maaij schreef:Sid schreef:wij gaan voor de alta maaij, weet jij ookMijn voorkeur gaat inderdaad naar de Alta

Ziet er mooi uit Maaij je lampjes! Filmpje is welkom!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi!
Mooi!Maaij schreef:Zeker weer een groupbuy!CooperS-lightningblue schreef: Mijn voorkeur toch ook zeker! Damn dat is echt zo'n mooi uitlaatje! Ben benieuwd wat hij moet gaan kosten. Groupbuy?
Filmpje zal ik zo snel mogelijk maken.
Mooi!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors