Heerlijk basic, mooie kleur. Weinig opties volgens mij. Foto van de verkopende partij zoals de auto zaterdag op MP werd gezet. Ik ben er vanochtend direct heengegaan en na een proefrit de Mini gekocht. Nog nooit zo snel een auto gekocht! Vanavond heb ik 'm opgehaald, in het donker. We moeten het dus even doen met deze ene foto, vandeweek maak ik betere!
Het grootste compliment kreeg ik van mijn vrouw: 'het is je weer gelukt iets aparts te kopen!'
Laatst gewijzigd door Henri op 18 dec 2013, 21:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Thanks!!! Altijd leuk te lezen!! Ik denk dat ik even kom buurten bij de ZHZ rit, dat is letterlijk hier om de hoek!
Foto vanmiddag gemaakt vanuit het keukenraam. Kanniewachte om dit weekend even een paar echt mooie foto's te maken! Ow, het is zo'n enorm gave wagen! Heb al heel wat gereden, o.a. Corvette en Porsche, maar dit is wel puur verwennerij hoor! (economisch verantwoord dan he?)
Vandaag zijn de, in eigen beheer ontwikkelde en geproduceerde, stickers geplakt. Ik zag dit eens op een coupeetje en vond het GAAF!!!! Dus nou mijn eigen Mini ook met de Union Jack!
Erg lastig fotograferen met maar een smal streepje zon op de parkeerplaats en schaduwen van 6 meter... Mooiere foto's in de loop van volgende week ergens denk ik?
Je ziet deze stickers idd veel op het R58 forum en vooral in Amerika zijn ze er dol op ze zijn er ook in het zwart wit. Mooi gemaakt en strak geplakt zo te zien
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Super gaaf!!
Alleen die op de achterklep had ik persoonlijk weggelaten...
Maar super gaaf hoor!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S